دانلود فیلم Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 2004 (هری پاتر و زندانی آزکابان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 2004

هری پاتر و زندانی آزکابان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۱۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K BiTOR

  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۰۹

    اضافه شدن انکود جدید

    d3g, NTb

فارسی

English

هری سومین سال را در مدرسه هاگوارتز سپری می کند و مشکلات جدیدی در انتظار او هستند. قاتل محکوم، سیریوس بلک از زندان جادوگران گریخته است و اکنون به دنبال هری می آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۱۷

پس از دو فیلم ابتدایی که در واقع نوعی پیش‌زمینه برای شروع داستان اصلی این مجموعه بود؛ فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» که به نظر من یکی از ۳ فیلم برتر این مجموعه هست با نوعی انتقال فاز عجیب ثابت کرد که هری‌پاتر نه تنها برای نوجوانان، بلکه داستانی عامه‌پسند بوده و با چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کنند متفاوت است. موسیقی متن فوق‌العاده، کارگردانی بی‌نظیر و مهم‌تر از همه داستان آن که متعلق به جی.کی.رولینگ این فیلم را به یکی از برترین فیلم‌های مجموعه هری پاتر و حتی فیلم‌های فانتزی تبدیل کرده است. فیلمی که سرشار از احساسات است؛ از عشق، مهربانی و دوستی گرفته تا غم، ترس، اندوه و حسرت. این تازه شروع داستان انقلابی جی.کی.رولینگ است. مطمئنم داستان هری پاتر هیچ‌گاه برایم تکراری و خسته‌کننده نخواهد شد.

نمایش اسپویل
۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۲۱

واقعا قشنگ ترین قسمت هری پاتر هست

نمایش اسپویل
۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵

واقعا یکی از سرگرم کننده ترین و بهترین فیلمی بود که دیدم منو به دنیای هری پاتر نتنها علاقه مند کرد بلکه عاشق هم کرد

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۰۶

«هری پاتر و زندانی آزکابان» نه تنها بهترین قسمت کل مجموعه‌ی «هری پاتر» است، بلکه در کنار برخی از خوش‌ساخت‌ترین و شگفت‌انگیزترین بلا‌ک‌باسترهای مدرن هم قرار می‌گیرد. وقتی درباره‌ی تاریخچه‌ی سری فیلم‌های هری پاتر حرف می‌زنیم، همیشه از اینجا شروع می‌کنیم که چگونه اقتباس‌ سینمایی از روی کتاب‌های فانتزی «جی. کی. رولینگ» به انقلاب بزرگی در حوزه‌ی فیلم‌های استودیویی پرخرج منجر شد، اما همه‌چیز در اینجا به پایان نمی‌رسد و سری «هری پاتر» فقط به این دلیل معروف و ارزشمند نیست، بلکه این مجموعه بعد از دو قسمت، با «زندانی آزکابان» کاری کرد تا تاریخ‌نویسان فقط یک فصل مفصلِ جداگانه برای این قسمت کنار بگذارند. «زندانی آزکابان» به هر دوی کسانی که از روز اول طرفدار سرسخت این مجموعه بودند و به اندک کسانی که فکر می‌کردند این فیلم‌ها فرق چندانی با دیگر فانتزی‌های نوجوان‌پسند سینما ندارند، ثابت کرد که نه، این‌طور نیست. دنیای سحر و جادوگری هری پاتر می‌تواند خیلی هیجان‌انگیزتر و تاریک‌تر و درگیرکننده‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کردیم و در قسمت‌های قبل دیده‌ بودیم.

نمایش اسپویل
۸ مرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۱۸

هیچوقت این مجموعه فیلم دیدنش منو خسته نکرده.پا به دنیای جدیدی میزاری و فرق میشی درونش.تمام کتاباشم خوندم چندین بار عالی ان.از اولین باری که هری پاتر رو تو هشت سالگی تلویزیون دیدم محو دنیای خارق العاده جی کی رولینگ شدم.فراموش نشدنیه این مجموعه حقیقتا.در ضمن قسمت سوم هری پاتر(هری پاتر وزندانی ازکابان) از نظر من و البته خیلی از منتقدین بهترین فیلم این مجموعه هست.البته همش عالی ولی این یه انتقال فاز عجیبی تو این سری فیلم ایجاد کرد(به شخصه قسمت های شش و چهار رو هم خیلی شدید دوست دارم.سنم که کمتر بود چهارش رو از هم بیشتر دوست داشتم.بالاخره ادمیزاد رشد میکنه دیگه)در کل کسی که ندیده ببینه این دنیای شگفت انگیز جادویی رو با اون موسیقی تم اصلی جادویی دیوانه کننده جان ویلیامز.

نمایش اسپویل
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۴۷

در مورد قسمت آخر من کتابشو نخونده بودم و بعد تموم کردن فیلما دیگه عاشقش شدم و رفتم دنبال کتاباش. حالا شما تصور کن ماجرای اسنیپ رو برای اولین تو فیلم میبینی. :) چقد کیف داره. ای کاش Fantastic Beasts رو هم در حد همین مجموعه درست کرده بودن. واقعا وقتی دو قسمتی که ازش اومده رو نگا میکنم و مقایسه میکنم با این مجموعه حالم خراب میشه. آخرای قسمت دو یکم امیدوارم کرد ولی درکل اصلا قابل مقایسه با این مجموعه نیس به نظر من. دلیلشم به خاطر داستان ضعیفش هس دارن فیلمی که از روی دایره المعارف ساخته بشه از این بهتر نمیشه درآوردش.

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۴۵

من که تقریبا هر شش ماه یه بار از اول میبینمش.دلم نمیخواد دنیاش برام تموم شه با این سنم داره میره بالاتر ولی هنوزم جذابه.راجب قسمت سه باید بگم به نظرم کماکان بهترین فیلم مجموعس دلیلشم تو کامنت اول گفتم به دلیل بلوغ کاراکترا و ورود به فاز جدی و دارک تر.فیلم اخر عالیه ولی من چون قبل بیرون اومدنش کتاب رو خوندم(فیلم سال ۹۰ اومد بیرون من فک کنم ۸۸ کتاب اخر رو خونده بودم دو سه بار) و داستان رو میدونستم یه مقدار برام جذابیتش کاسته شد.ولی جدا اقتباس بی کم و کاستی کردن کتاب اخر و قطعا اگه دو قسمتش نکرده بود حق مطلب ادا نمیشد.در کل هنوزم که هنوزه این دنیا بی نظیره

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴

حرف دل من بود . قسمت 4 رو منم وقتی بچه بودم عاشقش بودم. یادمه راهنمایی میرفتم فقطم زبان اصلی رو داشتم و دوبله شده نبود. نزدیک 20 بار بدون اینکه انگلیسی بلد باشم نگاش کردم :)). یکی از بهترین کالکشن های فیلمی که دارم و با بهترین کیفیت بایگانیشون کردم تو هاردم و هر از گاهی میرم نگاشون میکنم بازم. قسمت سوم هم به نظر من یکی از بهترین قسمت های این کالکشن هستش. قسمت 1 و 2 بیشتر بچه گانه هستش ولی این قسمت حال و هواش به کل عوض میشه. کافیه به صحبت های بین هری و پروفسور لوپین نگا کنین و ببینین چقد با بحث های قسمت های قبل متفاوته. داستانشم واقعا جذابه و شوکه کننده. و موسیقیش به نظر من یکی از بهترین موسیقی های این مجموعه هست. در کل اگه قسمت آخر رو در نظر نگیریم (به دلیل به ثمر رسیدن داستان طبیعتا قسمت آخر جذاب تره) این قسمت بهترین قسمت این مجموعه هست به نظر من.

نمایش اسپویل