کلا این فیلم های شیرین و جمع جور و سرخوش رو دوست دارم . کلا نقطه ضعف م هستن بعضی وقتها زیادی دوست شون دارم موجب میشه زیاد تعریف کنم .
شاید دنیای فیلم بیش از حد رنگی و شنگول و دور از دنیای واقعی باشه ولی تجربیاتی رو نشون میده که هر زنی در دوران نوجوانی از سر گذرونده و به شدت بامزه و دلچسب نشون میده .
یه خانواده متوسط و خوشبخت در ۱۹۷۰ که یک دختر نوجوون دارن و به خاطر شغل پدر مجبورن از نیویورک به نیوجرسی نقل مکان کنن . و دختر نوجوانی که در جستوجوی خدا ست و همزمان با دردسرهای بلوغ دست و پنجه نرم میکنه .
درام ، بامزه ، شیرین و دوست داشتنی
حتما پیشنهاد میکنم ببینید باهاش کلی میخندید و شاید اشک بریزید.
7.5/10
به نظرم خانواده ها حتما باید این فیلم رو ببین و از لحظه لحظش یاد بگیرن (البته فیلم مناسب بچه ها شاید نباشه)
چه اونایی که فرزند دارن چه میخوان در آینده داشته باشن
فیلم بسیار قشنگی بود، پیشنهاد میکنم حتما تماشا بشه - مخصوصا خانواده های که دارای فرزند هستن - البته این نکته رو هم باید اشاره کنم که متاسفانه بستر لازم و زیرساخت فرهنگی در مملکت خودمون که با موضوع این فیلم در ارتباط باشه وجود نداره
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
rezapasha
rezapasha
۸ دی ۱۴۰۳ ۱۵:۱۳
کلا این فیلم های شیرین و جمع جور و سرخوش رو دوست دارم . کلا نقطه ضعف م هستن بعضی وقتها زیادی دوست شون دارم موجب میشه زیاد تعریف کنم . شاید دنیای فیلم بیش از حد رنگی و شنگول و دور از دنیای واقعی باشه ولی تجربیاتی رو نشون میده که هر زنی در دوران نوجوانی از سر گذرونده و به شدت بامزه و دلچسب نشون میده . یه خانواده متوسط و خوشبخت در ۱۹۷۰ که یک دختر نوجوون دارن و به خاطر شغل پدر مجبورن از نیویورک به نیوجرسی نقل مکان کنن . و دختر نوجوانی که در جستوجوی خدا ست و همزمان با دردسرهای بلوغ دست و پنجه نرم میکنه . درام ، بامزه ، شیرین و دوست داشتنی حتما پیشنهاد میکنم ببینید باهاش کلی میخندید و شاید اشک بریزید. 7.5/10
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
nima49
nima49
۱۰ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۴۳
به نظرم خانواده ها حتما باید این فیلم رو ببین و از لحظه لحظش یاد بگیرن (البته فیلم مناسب بچه ها شاید نباشه) چه اونایی که فرزند دارن چه میخوان در آینده داشته باشن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
milano2017
milano2017
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۵۸
فیلم بسیار قشنگی بود، پیشنهاد میکنم حتما تماشا بشه - مخصوصا خانواده های که دارای فرزند هستن - البته این نکته رو هم باید اشاره کنم که متاسفانه بستر لازم و زیرساخت فرهنگی در مملکت خودمون که با موضوع این فیلم در ارتباط باشه وجود نداره
۴
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mrah96
mrah96
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
not bad
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
maryam.mhd
maryam.mhd
۱۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۲
خیلی قشنگ بود
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ