دانلود فیلم Kill Bill: Vol. 1 2003 (بیل را بکش: بخش ۱) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Kill Bill: Vol. 1 2003

بیل را بکش: بخش ۱

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۱

    اضافه شدن انکود جدید

    LAMA, x0r

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۳۷

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

فارسی

English

یک عروس جوان که پس از چهار سال از کما خارج شده متوجه می شود که کودک درون شکمش را از دست داده . اکنون تنها هدفش انتقام گرفتن از تیم قاتلینی است که به او خیانت کردند، تیمی که خودش هم زمانی عضو آن بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۵۲

من از تارانتینو و فیلم هاش متنفرم به این دلیل که این کارگردان سادیسم داره و عشق خون و خونریزی های چندش آور داره ولی این فیلم با ورود به موقع انجمن فیلم امریکا که قسمت های اوج خشونت و خونریزی در نبرد بین عروس و یاکوزایی ها سیاه و سفید به نمایش دراومده ، باعث میشه برخلاف روال معمول آثار این کارگردان بیمار روانی شاهد سکانس های تهوع آور نباشیم!!! در سکانس نبرد عروس آدم کش و یاکوزایی ها اغراق زیاد میبینیم ولی با کلیت فیلم مچه و به طرز معجزه آسایی به فیلم ضربه نمیزنه ، در ضمن لباس عروس در این سکانس ادای احترامی بود به بروسلی کبیر در فیلم بازی با مرگ آخرین که آخرین فیلمش هم بود!!! موسیقی متن و پایانی فیلم که برگرفته از فیلم های دیگست فوق العاده دلنشین و روح نوازه ، سکانس نبرد عروس و اورن تو اون زمین برفی و طبیعت اطرافش جلوه ای بسیار عالی ای به این سکانس بخشیده... بازی اوما تورمن رو برخلاف پالپ فیکشن اینجا خیلی دوست داشتم و در مجموع به نظرم در کنار هشت نفرت انگیز این اثر جز کارهای قابل قبول تارانتینو هستند... تارانتینو گفته بود فیلم سوم بیل را بکش رو با محوریت انتقام دختر ورنیتا گرین از عروس آدمکش رو میسازه که قاعدتا موعدش شده!!! نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۴۹

یه فیلم اکشن معمولی برای دوست داران اکشن،بدون داستان یا روایت خاصی. تارانتینوییه دیگه اما نه از نوع جانگوی افسار گسیخته یا هشت نفرت انگیز. چیزی رو در من نیانگیخت یا حس خاصی رو به من القا نکرد. ضرب المثل اول فیلم هم خیلی خوب بود \"انتقام غذایی است که بهتر است سرد سرو شود\"

نمایش اسپویل
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۵۲

خزعبل

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۴۳

یه پاپکورن موی رده بالا از تارانتینو اکشن خالص جذاب و به یاد ماندنیه این فیلم

نمایش اسپویل
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۵۲

از معروف ترین فیلم های تارانتینو که میشه از بهترین های تاریخ سینما دونستش. خیلی از دوستان فیلم رو اکشن میدونن در صورتی که اصلا روی اکشن بودنش ساخته نشده چون تارانتینو اصلا اکشن ساز نیست. این فیلم هم مثل فیلم های دیگه ی ایشون حس خوندن یه کتاب رو به ادم میده و هنرش اینه که یه اتفاق معمولی رو انقدر روش زوم میکنه که نصف فیلم رو اون میگذره بدون اینکه بیننده رو خسته کنه. این واقعا هنر کارگردان صاحب سبکش هست.

نمایش اسپویل
بیشتر