
The Consequences of Love 2004
- Paolo Sorrentino
- ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
فارسی
English
"تیتا دی گیرولما" ظاهرا زندگی عادی و خسته کننده ای دارد.او در هتلی واقع در سوئیس از وقتی ده ساله بوده زندگی می کند و روزهایش را منتظر کسی است که ما نمیشناسیم.او همه را نادیده می گیرد و در واقع هیج احساسی ندارد.اما روزی او تصمیم می گیرد قوانین خود را تغییر دهد و تصمیم می گیرد به گارسون هتل"سوفا" رابطه برقرار کند...

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
u_927860
u_927860
۲ آذر ۱۴۰۴ ۰۴:۱۰
فیلم متفاوتی بود و شخصیت ساکت و بی انگیزه و مرموزش در بین فیلم های تکراری این روزها با کاراکترهای هیجان طلب و پر چالش متفاوتش کرده بود، حداقل یک داستان تکراری عشق و خیانت نبود ،ارزش دیدن دارد.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
s.Ali84
s.Ali84
۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۰:۴۵
به نظرم فیلم در انتقال حس موفقه و بخوبی زندگی کسالتبار آدمی بی انگیزه و ناامید رو به بیننده منتقل میکنه. با اکت خوب، ریتم کند، نمایش روتین ساده، استفاده خوب از سکوت و غیره. ولی در عین حال با مطرح کردن سوالاتی در ابتدای داستان و ایجاد شُک ها و تعلیقهای کوچیک، بیننده رو تا انتها نگه میداره. اما برای من، سکوتهای کاراکتر اصلی و حرف نزدنش طبیعی و قابل باور نبود. و به همین دلیل بیشتر اعصاب خورد کن بود. خیلی جاها یه دیالوگ یا یه واکنش کوچیک میتونست کمک بیشتری بکنه و بی تفاوتی و بی حوصلگی کاراکتر و حتی درماندگیش رو بهتر نشون بده. ضمن اینکه باید به خصوصیات اخلاقی کاراکتر و همینطور به داستانهای فرعی بیشتر توجه میشد.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehran69
mehran69
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۴۵
خیلی بهتر میتونست باشه ....
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
SadeghCR7
SadeghCR7
۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۲۰:۵۵
ایده و قصهی کلی خوبه اما اونقدری که باید درست پرداخته و اجرا نشده متاسفانه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ