دانلود فیلم The Virgin Suicides 1999 (خودکشی باکره‌ها) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Virgin Suicides 1999

خودکشی باکره‌ها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۵۳

    اضافه شدن انکود جدید

    LiNG, LAMA, x0r

  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۲۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

گروهی از پسرانی که با یکدیگر دوست هستند به چند خواهر مرموز که تو خانواده ی خشک و مذهبیشان به شدت تحت مراقب هستند علاقه مند میشوند تا اینکه یکی از این خواهران دست به خودکشی میزند و ...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴

حاوی اسپویل قسمتایی از فیلم قابل درک نبود به خصوص دلیل منطقی دختران برای خودکشی دسته جمیشون ! چون اونا خیلی راه های دیگه ای داشتن برای پایان دادن به مشکلاتشون به نظرم و خودکشی میتونست آخرین راه باشه ولی اونا راه های دیگه رو حتی نخواستن امتحان کنن مثل فرار و غیره .و به درستی سختگیری والدین نشون داده نمیشه که مخاطب حس کنه که دخترا چه دردی دارن میکشن. برای همین فیلمنامه مشکل داشت ، یک درام متوسط زیبا اما چیز بیشتری نه .

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳

این چه چیز آلوده و کثیفی بود ساختی سوفیا کاپولا

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۵۷

حقیقتا بی نهایت غم انگیز بود ...

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۴:۴۲

این یه فیلم برای سرگرمی نیست. بیشتر میخواد یه درس اخلاقی بهمون بده که بیشتر حواسمون به بچه ها مخصوصا تو دوران نوجوونیشون باشه به دلیل احساساتی که درون همشون هست.

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۴

این یک فیلم نیست بلکه یک حقیقت ترسناک هست که ما ایرانی ها هنوز داریم باهاش زندگی می کنیم. موضوع سر دین یا مذهب و یا اعتقادات پدر و مادرها و جامعه نیست بلکه سر این هست که بزرگتر ها تمام تلاششون رو می کنن تا عقایدشون رو به زور تو تحمیل کنند و تقریبا میخوان ثانیه ثانیه به جای تو تصمیم بگیرند و زندگی کنند، انگار تو مثل یک دسته بازی هستی تو دست اون ها. دقت کنید تو خانواده های غیر مذهبی هم زیاد میبینم این اختلاف و درگیری بین فرزندان و والدین رو ( مثلا سر درس خوندن بچه ها و یا انتخاب نوع تفریح و رشته ورزشی و کنکور دادن و دانشگاه رفتن و انتخاب رفیق و ........). ای کاش ما ادم ها یاد بگیریم خودمون رو عقل کل ندونیم و تو زندگی دیگران مخصوصا بچه ها دخالت نکنیم و فقط جایی که نیازه بهشون کمک کنیم. من خودم به جایی رسیدم که تو سن 26 سالگی نمیدونم استعدادم چیه و از چه چیزی لذت می برم و نمیتونم برای خودم هدف پیدا کنم. واقعا این تفکر مریض باعث میشه قدرت اختیار و انتخاب انسان ها که حتی از نفس کشیدن هم بالاتره از بین بره. امیدوارم یک روزی در ایران خودمون هم شاهد این ازادی اختیار و تفکر باشیم.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۳۱

گل گفتی

نمایش اسپویل