دانلود فیلم Songs from the Second Floor 2000 (آوازهایی از طبقه دوم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Songs from the Second Floor 2000

آوازهایی از طبقه دوم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۴۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۳:۳۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

فارسی

English

داستانی درباره نیاز ما به عشق، پریشانی هایمان، عظمت و کوچکی و مهمتر از همه آسیب پذیری ما. فیلم شخصیتهای زیادی دربر دارد، از جمله یک پدر و معشوقه اش، پسر کوچک او به همراه دوست دخترش و...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۴۵

سبک جالبی نیست این جور فیلم ها. من که اصلا ارتباط نگرفتم.

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴

یک فیلم اریجینال! نه ازون دسته فیلم ها که زور می زنن تا ادای اریجینالیتی رو در بیارن و گند می زنن به مقوله خرد و آگاهی. در این فیلم با قلمبه سلمبه های بزک شده ی فلسفی و اخلاقی (بخونید ترفندهای مهار "تو") طرف نیستیم. با یک تیکه شیشه ی تیز وسط گلومون طرفیم که هر بار می خوایم قورتش بدیم درد و خونریزیش به دور از هر ریایی می خندونمون. ازون فیلم ها است که حرف های زیادی برای گفتن داره و با یک کلیشه ی اتو کشیده ی پیچیده نمای پوچ هالیوودی طرف نیستید ازون کلیشه ها که مردم هرچی بیشتر نمی فهمن بیشتر بهش ایمان دارن و براشون زیباتره! تماشای این اثر زیبا رو به همگی تون پیشنهاد می دم. یک اثر سینمایی رکیک و تنها و فقط به همین علت به شدت اخلاقی. جایی که من و تو ی گمشده ی معاصر رو بایست جست و پیداشون کرد..

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۰:۴۶

میخواستم یه نظری بنویسم که حق مطلب رو ادا کنه ولی شما انقدر خوب و روان نوشتید که دیگه حرفی گفتن باقی نمیذاره.دوستان ببینید و لذت ببرید .

نمایش اسپویل