
Boogie Nights 1997
شبهای عیاشی
- Paul Thomas Anderson
- R
- ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
فارسی
English
داستان و ماجراهای یک مرد جوان بنام «ادی آدامز» (مارک والبرگ) در حرفه ی هرزه نگاری در کالیفرنیا...

فارسی
English
داستان و ماجراهای یک مرد جوان بنام «ادی آدامز» (مارک والبرگ) در حرفه ی هرزه نگاری در کالیفرنیا...
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Polestar
Polestar
۱۷ اسفند ۱۴۰۳ ۰۸:۰۷
تایمش خیلی طولانی و خستهکننده است و فقط سه ربع آخرش کمی جالبه در حد امتیاز 6 تمام
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mbagheri1987
mbagheri1987
۵ شهریور ۱۴۰۳ ۰۳:۰۱
فیلم خوبیه فقط شخصیت اصلی داستان که والبرگ هست اول زندگی خانوادگیش رو بهمون نشون میده ولی در ادامه دیگه حرفی از خانواده اش نمیشه در صورتی که بعضی کاراکترها تا حدودی زندگی شخصیشون رو نشون میده در صورتی که نیاز نبود این میتونه ضعف فیلمنامه باشه
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
SadraFallahi
SadraFallahi
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۱۴
چقدر ازین فیلم خوشم اومد واقعا عالی بود موسیقی چینش بازیگران همه عالی بود... *عاشق بازی استاد برت رینولدز شدم3>*
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Hoseinjan.khosravi
Hoseinjan.khosravi
۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۵۱
فیلم خیلی خوبیست ۸ از ۱۰
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
jewelcat
jewelcat
۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۲۵
کلیت فیلم خوب بود آدم از دیدنش لذت میبره ولی پایان بنذی شو اصلا دوست نداشتم یجورایی تناقض داشت با کل فیلم. سکانس آخرم نگم که چه چیزی تحویلمون میده:|
۱
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ