این روند تاحدودی مبهم و غیر منطقی ، شالوده ی اصلی سینمای آنتونیونیه ولی با حرفتون موافقم ، درکل برای آنتونیونی کمه ولی بخاطر سوفی مارسو و آنجلو هم که شده باید دید .
روندهای فیلم نخراشیده و غیرمنطقی به نظر می رسه. سکانس های اروتیک و غیراروتیک زیبایی داره. شاید از توش بشه 15دقیقه تصاویر زیبا و محسور کننده جدا کرد و برای یک بار دیدن شاید ارزشش رو داشته باشه ولی کلیت فیلم حالتی سرهم بندی شده و کمی تظاهرآلود داره مخصوصا مونولوگ های شخصیت کارگردان. چیزی که برای من بیشتر از همه تو ذوق می زد موسیقی فیلم بود که روی بعضی سکانس ها خوب نمی نشست و خیلی دم دستی انگار انتخاب شده بود.
در کل دیدنش خالی از لطف نیست اگه از دیدن زیبایی زن ها و شات های کوچه پس کوچه های شهرهای کوچیک اروپایی لذت می برین ولی به عنوان یک اثر سینمایی اونم از این سینماگران بزرگ خیلی پایینتر از حد انتظارم بود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
wargot
wargot
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۳۱
این روند تاحدودی مبهم و غیر منطقی ، شالوده ی اصلی سینمای آنتونیونیه ولی با حرفتون موافقم ، درکل برای آنتونیونی کمه ولی بخاطر سوفی مارسو و آنجلو هم که شده باید دید .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
pedram258
pedram258
۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۵۰
روندهای فیلم نخراشیده و غیرمنطقی به نظر می رسه. سکانس های اروتیک و غیراروتیک زیبایی داره. شاید از توش بشه 15دقیقه تصاویر زیبا و محسور کننده جدا کرد و برای یک بار دیدن شاید ارزشش رو داشته باشه ولی کلیت فیلم حالتی سرهم بندی شده و کمی تظاهرآلود داره مخصوصا مونولوگ های شخصیت کارگردان. چیزی که برای من بیشتر از همه تو ذوق می زد موسیقی فیلم بود که روی بعضی سکانس ها خوب نمی نشست و خیلی دم دستی انگار انتخاب شده بود. در کل دیدنش خالی از لطف نیست اگه از دیدن زیبایی زن ها و شات های کوچه پس کوچه های شهرهای کوچیک اروپایی لذت می برین ولی به عنوان یک اثر سینمایی اونم از این سینماگران بزرگ خیلی پایینتر از حد انتظارم بود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ