دانلود فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire 2023 (ماه سرکش) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Rebel Moon - Part One: A Child of Fire 2023

ماه سرکش

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۱۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۲۷

    اضافه شدن زیرنویس اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

مردم یک کهکشان، زن جوانی را می فرستند تا به دنبال جنگجویانی از سیارات دیگر بگردد تا از ارتش های ظالمی که مستعمره صلح آمیز آنها را وحشت زده اند، کمک بگیرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۹

اگر صحنه‌های آهسته‌ی فیلم رو به سرعت عادی برگردونیم این فیلم 2 ساعته تبدیل می‌شه به 20 دقیقه، که حتی اون هم قابل تحمل نیست. زک اسنایدر احتمالا بدترین کارگردان معروف دنیا و معروف‌ترین کارگردان بد دنیاست که در گذشته به لطف بقیه با فیلم‌نامه و یا cinematography خوب فیلم‌های قابل تحملی داشته ولی الان که فیلمنامه نویس هم شده و cinematography هم به دست گرفته هر فیلمش یک کثافت بی‌معناست که صرفا یک کپی از یک کپی از یک کپی در هالیووده. حیف این هزینه‌های نجومی در هالیوود برای ژانر مظلوم فیکشن که تو این ده سال اخیر دست دیوانه‌های مفت خوری مثل این کارگردان افتاده.

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۳۴

فیلم قشنگی بود

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۱

وقتی استاروارز و از دیجی کالا سفارش میدی لایت سیبر هم گذاشته که کاملا تو صورتت بگه ببین این کپی استاروارزه ها! یادت نره. بازیگری شون در حدی بده که شاید من یه تنه نقش همه شونو بازی کنم بهتر از این درآد ولی خب ترکیب مسموم نت فلیکس و زک اسنایدره دیگه ... انتظار چیز قابل تحمل داری؟

نمایش اسپویل
۵ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲

ترکیبی از هفت سامورایی ( هفت دلاور )، جنگ ستارگان، هری پاتر، استار ترک، داستان گامورا و تانوس در دنیای مارول و فیلم‌های وسترن

نمایش اسپویل
۳ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۳۳

-امروز روز بزرگی بود .چند فرد گمنام در مقابل یک ماشین جنگی مقاومت کردند . همین نافرمانی کوچک سبب میشود مردم بی صدا صدایی پیدا کنند ...و این شروع یک چیز مهمه ... یک 7 سامورایی فضایی . که به لطف بازی خوب سوفیا بوتلا و فضا سازی بی نظیر فیلم که زاک اشنایدر متخصص آن است ( به نظر من نمونه به کمال رسیده آنرا در شاهکار زک اشنایدر یعنی موزیکال sucker punch می توان دید ) بیننده را تا به آخر با خود همراه می کند . در فیلمهای اشنایدر همیشه می توان استعاره هایی که نشاندهنده دغدغه کارگردان هستند نیز یافت . در اینجا می توان به پروژه نورو لینک ایلان ماسک و هوش مصنوعی ( ربات ) که برعکس جاهای دیگر تبدیل به منجی انسان می شود اشاره کرد . این فیلم فرصت مغتنمی برای علاقه مندان فیلمهای علمی و تخیلی است که به پای دیدن اثری خوش ساخت دیگری ( که ظاهرا اولین قسمت از یک سری فیلم است ) از زاک اشنایدر بنشینند .

نمایش اسپویل
بیشتر