دانلود انیمیشن The Lion King 1994 (شیر شاه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Lion King 1994

شیر شاه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۳۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K CHD

  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۳۱

    اضافه شدن انکود جدید

    DON, x0r

فارسی

English

شیر جوانی بنام «سیمبا» که فکر می کند باعث مرگ پدرش شده، خود را گناهکار می داند و از هویتش بعنوان پادشاه آینده فرار می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۲

یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ می شه گفت هستش از هر نظر (موسیقی متن-دیالوگ-فیلمنامه-و....)

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۰

جز سه انیمیشن برتر تاریخه به نظرم موسیقی متنش فوق العاده است این انیمیشن رو باید نسبت به زمان خودش سنجید این بخش شاید اسپویل باشه: اون زمان معمولا مرگ یک شخصیت اصلی در یک انیمیشن اون هم با همچین رده بندی سنی امری غیرمعمول بوده و بی شک این انیمیشن در این زمینه ساختارشکنی کرده

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۴۷

نوستالژی دوران کودکیم،خیلی ای انیمیشن و دوست دارم و واقعا خوش ساخته 8.5/10

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۲۲:۱۱

برعکس دوستانی که گفتند به نظرشون بهترین انیمیشن تاریخ هست و... از دیدگاه من به شدت انیمیشن کسل کننده و قابل پیش بینی بود و در بین آثار دیزنی حتی جز متوسط ها هم نیست چه برسه به اینکه بخواد لقب بهترین انیمیشن تاریخ رو داشته باشه.

نمایش اسپویل
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۰۹

خوده شیر شاه کپی از انیمه ژاپنی kimba the white lion هست:))

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۶

این انیمیشین یک پکیج بی نقص از داستان و روایت و موسیقی و انیمیشین هست که برای زمان خودش واقعا بی نظیر بود. اینکه شما دوست نداشتی قابل درکه اما به قول جوات خیابانی چیزی از ارزشهاش کم نمیکنه. شما وقتی اشاره میکنی قابل پیش بینی بود معلوم میشه با نگرش مناسبی ندیدی.

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۵

بی شک در بررسی آثار هنری (وسینمایی) میشه نگاه هرمنیوتیکی رو اعمال کرد (یعنی بررسی اثر در هنگامه ساخت اون اثر) ولی به طور مثال قسمت اول داستان اسباب بازی که یک سال بعد از اینکار ساخته شده برای من به شدت جذاب تر و داستان به شدت پویاتری رو داره.

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۳

دوست عزیز مشخصا هر کس در اینجا یا هر جای دیگری که کامنت میزاره نظر شخصی خودش رو بازگو میکنه. از دیدگاه بنده این انیمشن هیچ جذابیتی نداره .گرچه طرفدار پروپاقرض انیمه های ژاپنی نیستم اما بعضا آثار بسیار خوبی رو در این سبک دیدم مثل قبرستان سوسک های شبتاب.

نمایش اسپویل
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۲

عزیزم شما باید شلنگ تخته های ژاپنی رو نگاه کنی اونا به گمانم بتونه نظرتو جلب کنه.

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۷:۳۷

دوست محترم شما باید این انیمیشن رو در زمان خودش بسنجید،درست که قابل پیش بینی بود ولی سرتاسر پر از احساساتی بود که نظیرش تا به همین الان در هیچ انیمیشنی از دیدگاه شخصی من پدیدار نشده،بعد هم با توجه به سبک ساخت و ساز فوق العاده اش که در زمان خودش بی نظیر بوده قابل پیش بینی بوده اش از نظر من تو ذوق نمیزنه.......

نمایش اسپویل
۱۹ دی ۱۳۹۷ ۰۳:۵۸

این انیمیشن رو 15 سال پیش دیدم و شگفت انگیز بود و به جرات میتونم بگم که هنوز که هنوزه اینیمیشنی بهتر از این رو ندیدم که این قدر محشر و فوق العاده باشه و وقتی برای اولین بار شیر شاهو دیدم و حتی الان میبینمش باهاش احساسی میشم و احساساتمو تحریک میکنه اینقدر قوی هست در واقع هر چی بعدش انیمیشن ساخته شده و من دیدم به پایه شیر شاه نمیرسه در واقع در یک جمله میتونم بگم که بهترین انیمیشن تمام دوران و تاریخ هست .

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۶:۳۲

دوست عزیز الان من اومدم چیزی شبیه به همین کامنت رو بنویسم که شما نوشته بودی اول از هر چیز باید بگم صد در صد با نظرت موافقم که بهترین انمیشن تاریخ هست البته من یک نکته دیگه که موسیقی خارق العاده این انمیشن هست رو باید اضافه کنم،من هنوزم شک دارم که یکی مثل هانس زیمر که آهنگساز این اثر هست انسان باشه،زیمر موجودی فراتر از اانسان در کالبد آدمیزاد هست،مگه میشه یک آهنگساز انقققققققققققققققققققدر قدرتمند باشه.کسانی که مثل من عاشق دنیای موسیقی هستند متوجه می شوند که منظور من چی هست،از دیدگاه من موسیقی متن این اثر توی موفقیت این انیمیشن بی همتا حداقل تا بیست پنج درصد سهم داشته.

نمایش اسپویل
بیشتر