دانلود فیلم Clear and Present Danger 1994 (تهدید فوری و آشکار) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Clear and Present Danger 1994

تهدید فوری و آشکار

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۵

    اضافه شدن انکود جدید

    FoRM, HiDt, Tigole, d3g

فارسی

English

«جک رایان» (فورد)، مأمور سی.آی.ای، با تحقیق در مورد قاچاقچیان مواد مخدر در کلمبیا متوجه می شود که فساد به سطوح بالای دولت امریکا رخنه کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۵:۳۶

فیلم بهتری نسبت اثر قبلی با محوریت کاراکتر جک رایان یعنی فیلم patriot games (1992) بود و فیلمنامه این اثر برخلاف اثر قبلی رضایت تام کلنسی نویسنده رمان های جک رایان رو جلب کرد... چهل دقیقه ابتدایی فیلم بسیار گنگه و پس از اون فیلم جون میگیره و ما رو به درون اعماق تاریک داستان میبره جایی که مقامات فاسد کاخ سفید و کارتل های مواد مخدر کلمبیا بر اساس منافعشون در آن واحد با هم دوست و دشمن میشن که به نظرم تحیلیل تام کلنسی و فیلمساز از سیاست های کشور خودشون قابل احترامه... آخر فیلم کلیشه و البته تیراندازی های باورناپذیر هم داشت جایی که فلیکس کورتز و افرادش جک رایان رو در حالی که در تیررسشون بود تیرهاشون به خطا میرفت ولی در مجموع اثر قابل قبولی بود... نمره ی من به این فیلم 7.6 از 10.

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۷ ۰۲:۵۷

فیلمی است ثابت می کنه آمریکاییها برای زیر سوال بردن مقامات بالای کشورشون هیچ مانعی ندارن. این فیلم خوش ساخت هست و سکانسهایی که در جنگلهای سرسبز کلمبیا فیلمبرداری شده آدم رو به فکر فرو میبره که چرا در دل چنین زیبایی هایی، این همه خشونت جریان داره؟

نمایش اسپویل