دانلود فیلم True Romance 1993 (عشق راستین) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

True Romance 1993

عشق راستین

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K W4NK3R

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, CtrlHD, x0r

فارسی

English

کلارنس با آلاباما فاحشه ازدواج می کند، و کوکائین را از دلال جنسی او می دزد و سعی می کند آن را در هالیوود بفروشد، در حالی که صاحبان کوکائئن سعی در پس گرفتن آن دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ تیر ۱۴۰۱ ۰۴:۲۳

فیلم نامه خیلی خوب ... انتخاب بازیگران بد ... کارگردانی بد ... حیف این داستان و فیلم نامه ...

نمایش اسپویل
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۰۶

فیلم نامه خوبی داشت ولی متاسفانه بازیگرای مناسب و کارگردانی سطح پایینی داشت . این یه نمومه خوب از گند زدن به یه فیلم نامه عالی هست . این همه بازیگر خوب جمعی در نقش های مکمل و فرعی و نقشهای اصلی رو کسایی بدی که اصلا تو بازیشون حسی ندارن ، کریستین اسلیتر بازیگر سطح متوسط و بی حس و حالی هست شما اینجا برد پیت ، وال کیلمر ،دنیس هاپر ، کریستوفر واکین ، گاندولفینی ، ‏گری اولدمن ، ساموئل ال جکسون و..... داری که همشون تو همون دوره کارنامه خوب و عالی داشتن ولی با کارگردانی بد و انتخاب بازیگر با مناسب به فیلم نامه ، موسیقی متن ، بازی دیگر نقش افرینان فیلم گند زده میشه و میره و فیلمی که میتونست یه شاهکار باشه رو نابود میکنید . ساموئل ال جکسون و وال کیلمر که اصلا تو این فیلم دیده نمیشن از این دیگه خرابکاری بالاتر خوب اگر قرار بود حتی چهره این دو بازیگر نشون داده نشه اصلا چرا به همکاری دعوت شدن ، اینا سیاهی لشکر بودن . تنها صحنه های به درد بخور فیلم دقیقا همون جاهایی هست که کریستین اسلیتر اصلا توش وجود نداره صحنه مواجه دنیس هاپر و کریستوفر واکین ، صحنه در گیری با ‏گری اولدمن و بهترین قسمتش که واقعا شاهکار بود اون هم به لطف بازی زیبای گاندولفینی وپاتریشا آرکت در زمان 1.40 فیلم هست . موسیقی فیلم هم اصلا متناسب با حال و هوای فیلم نیست و با صحنه ها هم خوانی نداره شاید اگر تارانتینو به جای نویسندگی خودش فیلم رو کارگردانی میکرد شاهکاری میشد برای خودش . اینکه از داستان های روزمره یک فیلم عالی دربیاری کار تونی اسکات نبود . 6 از 10 .

نمایش اسپویل
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۵۳

شاید در صورت کارگردانی خود تارانتینو،فیلم به درجه ی عجیبی از خوب بودن میرسید. پایان اصلی فیلم،متفاوت با خود پایان فیلمنامه اصلیه. همینطور خط زمانی فیلم،قرار بوده چیزی مثل پالپ فیکشن باشه که ظاهرا کارگردان یا تهیه کننده موافقت نمیکنه و داستان بدون پرش های زمانی جلو میره.

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۴۱

اینقدر تارانتینو تارانتینو کردید گفتم ببینم چیه(خونریزی چشم گرفتم)

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۲۹

فیلم خوبیه تارانتینو داستان جنایی عاشقانه ی خوبی تحویل میده ولی کارگردان در روایت این داستان مشکل درست میکنه پایانش هم جور در نیومد با فیلم 7 از 10

نمایش اسپویل
بیشتر