دانلود فیلم Carlito’s Way 1993 (راه کارلیتو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Carlito's Way 1993

راه کارلیتو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۴۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt, x0r, RARBG

فارسی

English

«کارلیتو»، دلال مواد مخدر، به سی سال زندان محکوم می شود، اما با تلاش وکیلش، «دیو»، پس از پنج سال آزاد می شود و تصمیم می گیرد سراغ کارهای خلاف نرود. اما دیو که با یکی از موکلانش، به نام «تالیالوچی» درگیری پیدا کرده، پای «کارلیتو» را به میان می کشد…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۷

چقدر خوبه این فیلم ، برای بار سوم بعد از سالها دیدمش ، اما باز هم انقدر جذبم کرد که اصلآ نفهمیدم چطور حدود دو ساعت و نیم وقت گذشت !!! عجیبه که چرا و چطور چنین کارِ برجسته ای انقدر گمنام مونده و به حقش نرسیده ، همه چیش عالیه ، واقعآ لذت بردم ، به شدت پیشنهاد میشه ، حداقل امتیازش 10/8.5 میتونه باشه .

نمایش اسپویل
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۱:۰۵

فقط میتونم بگم فوق العاده

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۲۷

به این میگن فیلم همه چیش درسته و براش فکر شده . دیگه از این فیلم ها کم درست میشه، یا ما دیگه متعلق به امروز نیستیم و از اونچه که هنر میگن جا موندیم یا اینکه نسل جدید فیلم ساز ها و مخاطبانشون در پی چیز دیگری هستند . اصلا واقعا دنبال چیزی هستن ؟ فیلم ها پر شده از داستانهای بی سر وته که روایتگر انسان های فانی با تمامی خصلت های پیچیده خوب و بدشون نیست ، همه ابر قهرمان ، ماشینی شدن و مینیمال شدن . دیگه کسی از رستگاری در اخرین دقایق نمیگه ، دیگه کسی درس نمیگیره . 2/5ساعت فیلم بود کامل تماشاش کردم بدون اینکه لحظه ای برم تو نت . داستان تورو با خودش میکشه و روایت گر احساسات و زنگی بشر واقعی هست بدون اینکه حتی یک لحظه به درست وغلط بودن داستان و درست بودن ساختارش توجه کنی چون قبولش کردی که واقعیت داره و غرق روایتی میشی که کلیت بدون نقص همراه با جزئیاتی غنی از فکر و روح رو نشون میده نه مثل فیلم های امروزی که با سرهم کردن قسمت های مختلف که باهم نمیسازن و یه مخاطب ساده هم این ناسازگاری وسوتی ها رو میتونه تشخیصبده ادم رو از تماشای فیلم منصرف میکنه . نه با کلی جلوه ویژه وصحنه های خنده دار جنسی که حتی ادم رو به هیجان نمیاره و به گونه ای مصنوعی ساخته شده . دنیا عوض شده دیگر همچی یکبار مصرف هست و به سرعت زمان میگذره و اخرت این زندگی اهمیت نداره . هدفی نیست و فقط طی مسیر بدون حس و تفکر هست . اون نسل ، اون احساس و اون دوره دیگه تموم شده . هر وقت یک فیلم رو بدون جم خوردن از پاش و با توجه نگاه کردین و ارزش اینو داشت که فایل رو نگه دارید وباز نگاهش کنید تا از جهان بینیش جهت زندگی خودتون و تکامل مغزیتون ازش بهره ببرید و روان و فکرتون رو به کار انداخت اون فیلم از کیفیت بالا برخورداره .

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۱۱

وقتی یه فیلم رو مجموعه ای از هنرمندای فوق العاده درست میکنن اونم توی اوج دوران هنریشون نمیتونه بد باشه. فیلم بیش از دو ساعت زمان داره و به سرعت میگذره چون هیچ کجا از فیلم خسته کننده نیست. یه فیلمی که مختص هالیوود و سبک خود آل پاچینو هست . موزیک انتهای فیم هم که از ترانه های معروف جو کاکر هست حس دلگیری رو به ادم میده.

نمایش اسپویل
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۴۱

آل پاچینو و شان پن خفن بودن ولی فیلمنامه‌ش فیلمفارسی بود :)))))))

نمایش اسپویل
بیشتر