دانلود فیلم The Whale 2022 (نهنگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Whale 2022

نهنگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۰۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K BluRay REMUX

  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

فارسی

English

داستان یک معلم گوشه گیر انگلیسی که از چاقی شدید رنج می برد و تلاش می کند برای آزمودن آخرین شانسش، مجددا با دختر نوجوانی ارتباط برقرار کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۲۰

چقدر این آرنوفسکی حال بهم زن و مسخرس. در مورد این فیلم با نظر فراستی واقعا موافقم

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۱۶

یک درام زیبا، از شخصیتی که نتونسته معشوقش رو نجات بده، همسرش رو آزرده و دخترش رو رها کرده، برای همین دست به خودتخریبی زده متنی که دختره برای موبیدیک نوشته بود هم خیلی درخشان بود نویسنده این همه درباره یک نهنگ داستان گفت تا ما به داستان غم انگیز زندگی خودش توجه نکنیم اینقدر قشنگ شخصیت آدم چاق رو بازی کرد من رفتم تحقیق کردم ببینم واقعا اینقدر چاقه

نمایش اسپویل
۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۱۹

بازی و صحنه پردازی خوب و دلنشین بود، ولی انتظار نمادگرایی سنگینی از دارن آرنوفسکی داشتم که ناامیدم کرد. خود فیلم هم برای یکبار دیدن خوبه، اونقدر کشش نداره که آدم دلش بخواد چندبار ببینتش.

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۰۰:۵۶

ALI BUD HATMAN BBINID

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۱۳

آدم کامنت ها رو که میخونه از وضعیت فرهنگی و آموزشی کشور نا امید میشه، حضرات اینجا نشستند و جدی جدی تحلیل کردند که چرا شخصیت اصلی فیلم برای چاقیش نرفت بیمارستان!!!!!! حضرات شما تا حالا واقعا چیزی از نمادگرایی نشنیدید؟!! چاقی چارلی نماد overexpansion هست که مهم ترین دلیل فروپاشی ابرقدرت هاست از بریتانیا یک قرن پیش و بحران مالی ناشی از هزینه های نظامی و دی ولیو شدن پوند بگیر تا بدهی خارجی سرسام آور شوروی و حتی وضعیت همین الان آمریکا که موضوع این فیلمه و در جاهای مختلف هم با تعریض به انتخابات 2016 آمریکا تشبیه داستان رو جلو میبره، رفتار خصمانه دختر چارلی هم نماد طغیان زن های آمریکایی علیه مردهای سفیدپوسته (نهنگ سفید) که از سال 2016 و جنبش ووک رسما تبدیل به مردستیزی بدون منطق شده (مردهای آمریکایی واقعا با زن ها سر جنگ ندارند ولی زن های آمریکایی هم مثل دختر چارلی سر آشتی ندارند) طبیعتا لایه فلسفی فیلم و اشارات متعدد به اگزیستانسیالیسم برای مخاطب عام مردم هیچ کشوری واضح نیست ولی جای تعجبه که تشبیهات سیاسی فیلم برای دوستان قابل فهم نبوده، اون هم توی ایران که فضا تا این اندازه سیاست زده است بیش از هزار ساله که نمادگرایی تم اصلی اشعار فارسیه ولی باز هم دوستان متوجه ساده ترین تشبیهات بصری نمیشند!!!

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۴۰۲ ۰۴:۱۷

آرونوفسکی بی سواده؟!!! پس امیدوارم یک روزی من هم به بی سوادی آرونوفسکی بشم \"از فیلمای بیسوادی\" غلط دستوری داره و به جای حرف اضافه از باید از عبارت (راجع به) استفاده بکنید. حروف اضافه زمان ما اول راهنمایی (ششم دبستان) تدریس میشد آقای با سواد متاسفانه شما نقدی مطرح نکردید که بخوام جواب بدم و صرفا یه انگ عجیب به کارگردان زدید البته کامنت بالاتر که دیدم ارجاعتون به فراستیه متوجه شدم از اون قبیل افرادی هستید که یه دل سیر فحاشی میکنند و اسمش رو میگذارند نقد!! بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد

نمایش اسپویل
۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۱۹

همین مونده بود از فیلمای بیسوادی مثل آرنوفسکی ازین تحلیلا بکنید...

نمایش اسپویل
بیشتر