دانلود فیلم Twin Peaks: Fire Walk with Me 1992 (توئین پیکس: با من بر آتش برو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Twin Peaks: Fire Walk with Me 1992

توئین پیکس: با من بر آتش برو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۱۵

    اضافه شدن انکود جدید

    DON, LAMA

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۰۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

فارسی

English

وقتی جسد پیشخدمتی به نام «ترزا» (گیدلی) در ایالت واشینگتن پیدا می شود و FBI، مأمور ویژه اش، «چستر دزموند» (آیزاک) و همکار جوانش، «سام استنلی» (ساترلند) را برای تحقیق به آن جا می فرستد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۵:۱۲

عجب شاهکاری باور نکردنی شرم بر ما که متاکریتیکش ۲۸ شده مرسی دیوید

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۴۴

این فیلم پیش زمینه ای برای اتفاقات فصل ۱ و ۲ سریال تویین پیکس ه و باید بعد از دیدن این دو فصل دیده بشه. اگه کسایی سریال رو ندیدن نمیتونن بخش عمده ای از سکانس های فیلم رو درک کنن. و اما نظر خودم راجع به فیلم : بعضی لحظات خیلی عالی ای داشت ؛ ولی باز نتونست اونطور که میخواستم به بعضی راز های سریال بپردازه. بهش ۸ از ۱۰ میدم. ولی بعد از این ، فیلم ۹۰ دقیقه ای Twin Peaks The Missing Pieces رو دیدم ، که شامل بخش های حذف شده ی این فیلم و سریال تویین پیکس بودن. محشر بود. به معنای تمام محشر بود.❤ وقتی اون رو میبینین حس میکنین که این سکانس ها نباید از فیلم حذف میشدن‌. همین قضیه باعث شد که فن ها ، یه نسخه ای بسازن که این دو فصل رو با هم کامل داشته باشه و حدود ۳ و نیم ساعته. اگر جایی تونستین اون نسخه رو پیدا کنین ، به هیچ عنوان ، اول نرین سراغش!! و به نسخه ی لینچ از فیلم ، احترام بذارین .. و این دو فیلم رو به ترتیب ببینین. بعد از فیلم missing Pieces میتونین برین سراغ فصل سوم! موفق باشین❤

نمایش اسپویل
۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵

شاید تو انتخاب کلمه اشتباه کردم. منظورم این بود که اتفاقات فیلم مربوط به قبل از دو سیزن اوله. ولی به هیچ وجه نباید قبل از تماشاشون، دیده بشه. دو سیزن اول باید ابتدا تماشا بشن و سپس این فیلم.

نمایش اسپویل
۲۶ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۲۱

مگه نمیگی پیش زمینه ای برای 2 فصل اول سریاله؟ از اون ور میگی بعد سریال این فیلمو ببینیم. یا معنی پیش زمینه رو نمیدونی یا اشتباه داری میزنی.

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۹

مرسی از راهنمایی برای ترتیب دیدن ....

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۵۳

من زیاد دوس نداشتم چون فضای فیلم مثل خیلی از آثار دیگه ی لینچ فضای رئال نیست.

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۴۶

فک کنم "رئال" رو اشتباه گفتین ؛ چون اکثر آثار لینچ ، سورئالن (تقریبا همشون بجز مرد فیل‌نما و داستان استریت) !! این فیلم هم فضای کاملا سورئالی داشت.

نمایش اسپویل