دانلود فیلم Sweet Girl 2021 (دختر شیرین) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Sweet Girl 2021

دختر شیرین

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۵۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۳۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

مردی که همسرش را از دست داده با خود پیمان می بندد که مسببن قتل همسرش را به مجازات برساند, در حالیکه از تنها عضو باقی مانده خانواده اش یعنی دخترش محافظت می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۴۷

فیلمی بود که بعد دیدنش میگید کاشکی نمیدیدم

نمایش اسپویل
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۵:۵۴

کلیشه ای بدون خلاقیت و بی منطق اصلا توصیه نمیشه

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۴:۰۰

یکی از ضعیف ترین فیلمهایی که تا حالا تو این ژانر دیدم پر از اشتباه ( فانتزی هم نبود که از بعضی هاش چشم پوشی کرد ) ، شخصیت پردازی و انتخاب بازیگراش افتضاح بود ، فیلم نامه و کارگردانی مخصوصا صحنه های اکشن بشدت ضعیف بود ، خیلی از دیالوگها و صحنه ها اضافی و بی خود بود ، این شوک مورد اشاره هم زمانی معنی پیدا میکنه که بیننده اگه دوباره صجنه ها رو با حقیقتی که الان فهمید مرور کنه منطقی از آب در بیاد ولی اینجوری نیست و گافها بیشتر نمایان میشه ( دوباره میگم اگه فانتری بود مثل kick ass میشد از بعضی ایرادات گذشت در غیر اینصورت مثلا تصور مبارزه یک دختر 18 ساله با 150 سانتیمتر قد و 60 کیلو وزن با بادیگاردها و آدمکشهای سنگین وزن و آموزش دیده !!! و مامورین اف بی آی چیز جالبی در نمیاد البته اگر در واقعیت به تاثیر وزن در شدت ضربه اهمیت بدین )

نمایش اسپویل
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۲۱

فیلم خیلی قشنگ و خفنی بود. مخصوصا از نیمه دوم به بعد. دیالوگ های فیلم بشدت حساب شده و مفهومی بودن. اوایل فیلم یکم ریتم یواشه ولی بعدش خوب میشه. پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو ببینید.

نمایش اسپویل
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۱۵

تفکر چپ داره دنیا رو نابود می‌کنه. طرف کلی زحمت کشیده داروی سرطان ساخته می‌خواد حالا ازش پول دربیاره، جای تقدیر و ستایش، یکی می‌گه چرا مجانی نمی‌دی، اون یکی می‌گیره می‌کشدش که چرا زن من رو کشتی. به نظرم صادقانه‌ترین دیالوگ فیلم اون‌جاست که می‌گه «زنت رو من نکشتم، سرطان کشت». خب طرف خیلی ساده می‌تونست داروی سرطان نسازه، بردۀ بابای مردم که نیست این‌جور به صلابه می‌کشنش.

نمایش اسپویل
بیشتر