دانلود فیلم Lamb 2021 (بره) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Lamb 2021

بره

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴

    اضافه شدن انکود جدید

    1080p Tigole

فارسی

English

داستان یک زوج بی فرزند به نام های ماریا و اینگوار در مزرعه خود در ایسلند، یک نوزاد مرموز را پیدا می کنند. با ورود کودک به زندگی شان، اتفاقاتی می افتد که لذت در زندگی را برایشان دوچندان می کند و...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۱۸

ایده فیلم بطور کل خوب بود! اما اصلا درست بهش پرداخته نشده بود...فلسفه پشت فیلم هم دوست داشتم؛ فقدان! وقتی باهاش کنار نمیای...بقیه زندگیتو هم میگیره...فقدان پی فقدان میشه!

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۲۵

می تونم بگم همه چیز فیلم داشت خوب پیش می رفت.داستان به شکلی نمادین فقدان و از دست دادن بچه رو در شمایل اون بز غول پیکر که بره رو میبره نشون داده شده بود.همه چیز عالی بود تا 10 دقیقه آخر فیلم....پایان بندی فوق العاده بدی داشت.آدم رو بدتر گیج می کرد.

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۱۹

داستانش وسط فیلم رها میشه کلا.

نمایش اسپویل
۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳

داستان این فیلم در مورد فقدان است.کنار آمدن با نبودن چیزی که بود...

نمایش اسپویل
۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۷

فیلمی درباره‌ی هیچی! داستان فیلم از اول تا آخر به درد یه فیلم کوتاه پنج‌دقیقه‌ای میخوره که البته همونم چیز خاصی ازش درنمیاد چون شبیه تخیلات بچه‌های ۱۰-۱۲ ساله میمونه، اما اینجا با دیالوگ‌های کوتاه و سکوت‌های بیش از اندازه و سکانس‌های کش‌دار و نماهای طولانی از کوه و ابر و مِه و درخت و چمن و گوسفند و بُز و طویله، با زور تبدیلش کردن به یه فیلم حدوداً ۱۰۰ دقیقه‌ای. من با کُند بودن فیلم مشکلی ندارم، با داستان نداشتنش مشکل دارم. سرتاسر فیلم فقط دوتا اتفاق داستانی میفته. یکی همون اوایل فیلم (تولد برّه) و یکی هم پنج‌دقیقه‌ی آخر فیلم (شلیک بابای برّه به مرد). بین اینا دیگه رسماً هیچی؛ صفر مطلق! کارگردان با چه منطقی از بیننده انتظار داره مدت طولانی به یه‌سری نما که شبیه قاب عکس از طبیعت میمونن نگاه کنه و حواسش پرت نشه؟ چرا فیلمساز هیچ تلاشی برای جذب یا درگیر کردن بیننده از خودش نشون نمیده؟ خب قربونت داستان که نداری، ریتم که نداری، دیالوگ که نداری، شخصیت که نداری، چی داری پس دقیقاً؟ چی ساختی؟ چی خلق کردی؟ بعد از تماشای فیلم مدام به این فکر میکنم که واقعاً سقف سینمای ایسلند اینه که میان و چنین فیلمی رو معرفی میکنن برای اُسکار؟

نمایش اسپویل
بیشتر