دانلود فیلم Pig 2021 (خوک) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Pig 2021

خوک

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, TURG, RARBG

  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

یک شکارچی که به تنهایی در بیابان اوراگان زندگی می کند، باید پس از ربوده شدن خوک مورد علاقه اش، به پورتلند برگردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۲۵

بازی نیکلاس کیج و ایفای نقشش عالی صحنه پردازیم دوسداشتم ولی خود فیلم حرفی که برای گفتن داشت انقدرام سنگین نبود که لازم باشه بخاطرش کارگردان انقدر فضارو سنگین کنه همش این حسو داشتم کهانگار یکم زیادی داره اغراق میشه، حتی زیادتر از جان ویک پیامایی که من گرفتم: - از دست دادن کسایی که برای آدما مهم هستن باعث میشه کلاً تغییر کنن. - با آرامش و اطمینان ارائه ی کیفیت خوب هم میشه به همون هدفایی رسید که ابرقهرمانا با مشت و لگد و سروصدا میرسن. در کل دیدنشو دوسداشنتم ولی دوسندارم دوباره ببینمش

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۴:۲۹

بعد از چندین سال کم کاری و بازی در فیلم های سطح پایین یکی از بهترین فیلم هایی بود که ازش دیدم . دوره جوانیش نقش ادم ها انورمال رو خیلی خوب به تصویر میکشید ولی یک چنین نمایش و کاراکتری ازش ندیده بودم . فیلم در مورد دنیای مصنوعی و تلاش مردم برای به تصویر کشیدن پرتره ای کاذب از خودشون هست که موجب مصنوعی و دلمردگی دنیا شده . دیگر هیچ کس برای خوشی دل خودش کاری نمیکنه ، داستان در مورد دلشکستی ناشی از دست دادن محبوب و گوشه نشینی و پر کردن خلع با چیز های غیر واقعی هست که با یاداوری انچه براش زندگی میکنیم سعی داره مارو از رخوت که درش گرفتار شدیم جدا کنه . بعضی از فیلم ها مضخرف هستن ، بعضی خوب یا حتی عالی هستن ولی بعضی برای یک ذائقه خاص درست شدن . اگر کسی خوشش نیومده حتما این فیلم براش مناسب نبوده ولی فیلم مخصوصا با زمان بندی 1.30 دقیقه ای کیفیت داستان رو فدای کمیتش نکرده و با کش دادن فیلم اونرو لوس نکرده . واقعا بعد این همه سال نیکلاس کیج بازی خوبی از خودش نشون داد . 7.5 از 10.

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۴۴

واقعا متاسفم که یک ساعت و ۳۲ دقیقه از عمرم به بطالت گذشت... تاسف!!!

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹

ارزش دیدن نداره

نمایش اسپویل
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۵۹

هیچ وقت فراموش نکردم که در حال تماشای اجرای نیکلاس کیج هستم. این درام کوچک ظاهراً صمیمانه از ابتدا تا انتها مجبور به دیدن میکند. این فیلم ، فیلمی نادر است که با شخصیت‌هایش با قلبی باز و با مضامینش با عمقی صمیمی برخورد می‌کند که هرگز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد یا ناصادقانه احساس نمی‌کند. یک مراقبه عمیق و ظریف در مورد غم و اندوه، این فیلم به سادگی میتواند یکی از بهترین فیلم های سال 2021 باشد.

نمایش اسپویل
بیشتر