دانلود فیلم Minamata 2020 (میناماتا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Minamata 2020

میناماتا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۲۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL

  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۱۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

داستان فیلم در مورد مأموریت اسمیت از سوی «مجله‌ لایف» در شهر ساحلی میناماتا ژاپن است که در پی غفلت کمپانی «چیسو» مسمویت جیوه در آن شیوع پیدا کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۱۸

فیلم یه تم مستند گونه داره و داستان افرادی که تحت تاثیر آلودگی های صنعتی قرار گرفتن رو روایت میکنه، بازی جانی دپ فوق العاده‌ست، موسیقی کم اما تأثیرگذاره، فیلمبرداری و کادربندی ها خوبن، اما داستان هیجان و کشش لازم رو نداره و ممکنه برای مخاطب عام کمی خسته کننده باشه، شاید برای عکاس ها و افرادی که قربانی این نوع از الودگی ها شدن جذابیت بیشتری داشته باشه، در مجموع اگه بخوام نمره بدم نمره ۷.۵ رو براش مناسب میبینم

نمایش اسپویل
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۰۲

طرفدارای جانی دپ حمله کردن نمره بالا دادن?

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴

اگه قرار بود هواداراش حمله کنن که الان تمام فیلماش باید امتیازش بالای ۸ میشد !! ناسلامتی تو این ۲ ، ۳ سال سه تا فیلم ازش بیرون اومده ها ولی هیچ کدوم به امتیاز میناماتا نرسیدن دوست عزیز ! همیشه هم وقتی فیلم یک بازیگر نمره بالا می گیره دلیل نمیشه صرفا هواداراش این نمرات رو داده باشن .. از همون موقع که هیچ کس ندیده بودش هنوز و فقط منتقدین جشنواره ای دیده بودن، نمره خیلی خوبی گرفته بود تمام کسانی هم که این فیلم رو در جشنواره های مختلف سینمایی قبلا تماشا کرده بودن ازش به شدت تعریف می کردن و دیدنش رو به همه پیشنهاد می دادن هیچ کدوم هم طرفدار جانی نبودن .. هر کسی حمایتش می کنه دلیل نمیشه هوادار شخص جانی دپ باشه! بعضی ها فقط هنرش رو دنبال می کنن یا به دلایل دیگه ای که بیشتر شخصیه حامیش شدن پس لطفا هر چی این پیج های مزخرف سینمایی تو ذهنتون فرو می کنن باور نکنید .. همه این آدمایی که رفتن امتیاز دادن فنش نیستن !

نمایش اسپویل
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۵۹

نمره ی گولیم دیدی ؟ ?

نمایش اسپویل