دانلود فیلم Spider-Man: No Way Home 2021 (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Spider-Man: No Way Home 2021

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۱۷

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe Extended, PaHe IMAX

  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    Silence Extended

فارسی

English

«پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» به دنبال وقایع «دور از خانه» به قتل «میستریو» با بازی «جیک جیلنهال» متهم است و هویت محرمانه‌اش توسط «جی. جونا جیمسون» با بازی «جی.کی. سیمونز» در روزنامه «دیلی باگل» فاش شده است. «پیتر پارکر» برای طلب یاری نزد «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» می‌رود تا بخواهد با طلسمی اجرا کند که مردم به جز نزدیکانش فراموش کنند او «مرد عنکبوتی» است و «میستریو» را از بین برده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۱۸

پایان عالی ای داشت ولی بقیه فیلم زباله هست

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۳

چرا اخرش انقدر دلم برای تام هالند سوخت

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱

کاراکترها تا دل‌تان می‌خواهد می‌توانند درباره‌ی «قدرت زیاد، مسئولیت زیادی به همراه می‌آورد» صحبت کنند، اما این جمله تنها زمانی از یک شعارِ تصنعی به یک باور واقعا صادقانه و الهام‌بخش ارتقا پیدا می‌کند که در دل داستان دراماتیزه شود و «راهی به خانه نیست» از انجام این کار باز می‌ماند. این فیلم، گناه غایی یک فیلم اسپایدرمنی را مرتکب می‌شود. با هشدارهای «جی جونا جیمسون» درباره‌ی مضربودن مرد عنکبوتی برای جامعه همدلی می‌کردم! این فیلم حادثه‌ی محرکی دارد که وقوعش به حماقت جمعی از کاراکترها و بی‌اعتنایی به تجربه‌های مرد عنکبوتی در فیلم‌های قبلی‌اش وابسته است؛ درگیری‌ اصلی‌اش پیرامون معالجه‌ی تبهکاران، کشمکش درونی انسانی آن‌ها را به تعریف بچه‌گانه‌ای از شرارت تقلیل می‌دهد؛ با پرهیز از بدل کردن «پیتر» به مقصر اصلی مرگ عمه «می»، عنصر اساسی این حادثه‌ی کلیدی را کمرنگ می‌کند. سه‌گانه‌ی «تام هالند» را در نتیجه‌ی تن دادن به کلیشه‌ی پاکسازی حافظه‌ به یک پیش‌درآمد بی‌اهمیت برای داستان اصلی «پیتر» تقلیل می‌دهد؛ اکشن‌هایش زشت و بدقواره هستند و فیلمنامه‌اش پر از حفره‌های داستانی است. همه‌چیز در این فیلم قربانیِ نوستالژی‌‌ای که بدون زحمت و مفت و مجانی به‌دست می‌آیند، شده‌اند. نتیجه فیلمی است که سعی می‌کند ماهیت تهی از هویت و خلاقیتش را پشت نقاب نوستالژیک فیلم‌هایی که آن‌ها را داشتند، مخفی کند.

نمایش اسپویل
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۳۱

چقد مارول باهوشه! چقد با برنامست... امیدوارم مدیرای دی سی یکم یاد بگیرن و از این باتلاقی که بعد از ۳گانه نولان توش فرو رفتن در بیان. این فیلم تونست به بهترین شکل مردعنکبوتی‌های قبلی که باهاشون خاطره داشتیم رو برگردونه. درسته فیلم خیلی چیز مالی نبود ولی من حس خوبی از دیدنش گرفتم. بازی تام هالند داره پیشرفت میکنه. کم‌کم داره ازش خوشم میاد

نمایش اسپویل
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۱۷

یه جا نوشته بهترین فیلم سوپر هیرویی از اول تا الان! :)

نمایش اسپویل
بیشتر