دانلود فیلم Synchronic 2019 (سینکرانیک) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Synchronic 2019

سینکرانیک

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۱:۴۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۴۲

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

فارسی

English

داستان دو امدادگر ساکن نیو اورلئان که با یک سری مرگ وحشتناک و مرتبط به هم روبرو می شوند که به یک طراح داروی عجیب و غریب ربط دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۱۳

واقعا بد بود . خط داستانی، بازیگرا ، .. پیشنهاد نمیکنم

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۱۱

موضوع فیلم نوآورانه و جالب بود ،اما داستان پردازی و جمع بندی پایانی فیلم یکم فانتزی طور و سطحی بود، برای کسایی که ژانر علنی_تخیلی دوست دارن دیدنش میتونه جالب باشه.

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱

اگر به موضوع فیلم علاقه داشته باشید لذت میبرید وگرنه معمولیه

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۳۹

ریتم کند و خسته کننده / فقط سی دقیقه اش رو دیدم ...

نمایش اسپویل
۲۷ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۲۳

فیلم جالبی بود، اگر کسی ماده مخدر DMT رو بشناسه که از گیاه آیاهوآسکا ساخته میشه و تقریبا باستانی هم هست، این فیلم میتونه واسش جالب باشه، دقیقا تاثیرات همون رو نشون میده، این ماده قابلیت فعال کردن چشم سوم انسان رو داره و اثرات بسیار زیاد دیگه ای که اکثرا بسیار سنگین و مضر هستن، پیشنهاد میکنم قبل از دیدن این فیلم، یه سرچ در مورد این مساله کنید، در این فیلم اسمی از DMT نمیاد اما اثرات جانبی که نشون میده مربوط به این مسله است، در کل فیلم جالبی بود به نظرم.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۴۳

نیازی به عصبانیت نیست دوست عزیز، هرکس نظر خودش رو داره و بر اساس تجربیات زندگیش ، مطالعاتش، مشاهداتش و خیلی مسائل دیگه ابراز نظر میکنه، حالا یه نفر میتونه رد کنه یه نفر میتونه تایید کنه، بنده در تخیل گم نشدم ، فقط با دید باز به زندگی نگاه میکنم، ادعایی هم بر این مساله ندارم، اما در مورد چیزی که نوشتم اطلاعات کافی داشتم و کسایی رو از نزدیک دیدم که مصرف کردن MDT رو و تجربیاتی رو بیان کردن که شما حتی رو سنگ نوشته مایا ها در کتاب "خدایان و نشانه های باستان مکزیک و مایا ها" همچنین در چندین کتاب نسخ شده از زمان مصریان نوشته شده میتونید مطالعه کنید، جدای از مستند های بسیار خوبی که در همین زمینه و در همین وبسایت وجود داره میتونید استفاده کنید، فقط این مساله رو هم باید به یاد داشت، که تا همین صد سال پیش حتی اثبات وجود ویروس ها یک دغدغه بود، فقط علم در آن زمان به اندازه ای پیشرفت نکرده بود که اثباتش کنه، خیلی خیلی چیزهای زیاد دیگری هم هستن که علم هنوز تا این لحظه نتونسته اثبات کنه و شاید در آینده اثبات بشن، مثلا دژاوو، نمیشه گفت نیست، اما دلیلی هم واسش نیست، موفق باشید دوست عزیز...

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۴:۰۲

چشم سوم کجا بودکدام مرجع علمی معتبر چشم سوم رو تایید کرده آخه. چرا اینقدر در داستان‌های تخیلی گم میشید و واقعیت و تخیل رو مرزشونو دیگه نمی‌شناسید.

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۵۵

عالی ممنون

نمایش اسپویل