دانلود فیلم Rebecca 2020 (ربه کا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Rebecca 2020

ربه کا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۴۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

داستان زن جوان تازه عروسی را روایت میکند که برای شروع زندگی به ملک خانوادگی همسرش در سواحل انگلیس میرود و در آنجا خود را در نبرد با سایه ربکا، همسر سابق شوهرش، می یابد که با گذشت مدت زمان زیاد از مرگش هنوز میراث و خاطراتش در آن خانه زنده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۰۴:۴۳

برای من که ورژن قدیمی فیلم رو ندیدم با این حال فیلم قابل قبول و بسیار زیبایی بود . ولی خیلی از دوستان اشاره به ساخته هیچکاک دارن که بسیار زیباتر هستش پس با این حساب اون دیگه باید بسیار عالی تر باشه در نوع خودش.

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۳۱

در مقابل ورژن قدیمی آن، واقعا این به چشم نمی آید. بازی ناب لارنس الویه کجا و آرمی همر کجا! اصلا این مستر دووینتر جذاب نیست! و بازیش اصلا در حد ورژن فوق العاده هیچکاک نیست

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۵

استارت خوبی داره ولی هر چی میره جلوتر حوصله سر بر و حوصله سربرتر میشه 6/10

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۹

به خودتون لطف کنید و اگر ورژن هیچکاک این فیلمو دیدید اصلا اینو نبینید .... بازیهای ضعیف و مصنوعی ... نه بازیگر زن اصلی اون معصومیت و نابلدی کاراکتر اصلی هیچکاک رو داشت و نه خانم دنورز اون ترس رو القا میکرد ... دوینتر هم که اصلا اون ابهتش رو نداشت یه جوون عاشق معمولی بود !

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۲۰

خوبه درسته اون فیلم قدیمی زمان خودش بهتر بوده اما به نظرم الان سال 2020 دیگه فیلم 80 سال پیش جذابیتی نداره.این ربکا رو به نظرم ببینید!

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۱۹

درسته عزیزم پیشنهاد شخصیه چون دیگه فیلم های سیاه سفید توی نمایشگر های 4k امروزی برام دلنشین نیست. وگرنه تو شاهکار بودن اون فیلم تردیدی نیست :)

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰

خوشحالم که واژه "به نظرم" رو استفاده کردید !

نمایش اسپویل
بیشتر