دانلود فیلم Pinocchio 2022 (پینوکیو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Pinocchio 2022

پینوکیو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۳۷

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

اقتباسی از کارتون پینوکیو شرکت دیزنی به صورت لایو اکشن ساخته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۸

به نظرم فیلم انیمیشن خوبی بود ، اوایل خوب پیش رفت و جالب بود ولی اواخرش ضعیف شد و تاثیر گذاری که باید می‌داشت رو نداشت ... شاید خوب باشه به خاطر حضور تام هنکس یه بار بیینیدش ...

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۴۳

بی تعارف بگم اصلا از فرشته مهربون خوشم نیومد ! فرشته مهربون سفید پوست و خوشگل بود . ضمنا اعتراف می کنم قوی ترین پینوکیو سریالی بود که ژاپن ساخته بود و ما در کودکی دیدیم این شخصیت جیرجیرک خیلی مسخره بود و واقعا در سریال کارتونی کودکی کار درستی کرده بودند با پرنده جایگزین شده بود.هر چند در داستان واقعی جیرجیرک است ولی به نظرم پرنده ابتکار بهتری بود. یک مشکلی که انمیشن ها اخیرا خیلی زیاد دارند این است که مرز بین انمیشن و فیلم را از بین بردند . کارتون یعنی فانتزی وقتی فانتزی را از کارتون بگیرید دیگه میشه فیلم سینمایی خیلی واقعی کردن شخصیت ها اگر یک زمانی نشان دهنده تکنولوژی بود الان دیگه باعث ضعف انیمه ساز شده است . بحث CGI از انمیشن جدا است شما وقتی انمیشن می بینید باید بتوانید خیالپردازی بکنید نه اینکه با دیدن فرشته مهربون شب جاتون را خیس کنید.

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۲

تکنولوژی های بی نقصی در انیمیشن و ... که بدست یه مشت نویسنده احمق افتادن

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۳:۱۷

یکی از بدترین ریمیک های دیزنی!‌ Pinocchio 2022 مشکل پیسینگ و فیلمنامه بسیار ضعیفی داشت. به حدی که اگه فیلمامه رو ۱:۱ از روی انیمیشن سال ۱۹۴۰ کپی میکردن احتمالا اثر بهتری میشد... شخصیت پینوکیو که ازون اولش صالح بود به حرف وجدانش گوش کرد به مدرسه رفت بعد که پرت شد بیرون برای اینکه فکر میکر پدرش بش افتخار میکنه رفت بازیگر شه آخرشم روت بیر رو ننوشید و در کل کار بدی نکرد! اون قسمتی هم که تو قفس دروغ گفت خیلی غیر قابل باور و فورس شده به نظر رسید. خلاصه پینوکیو کرکتر آرک بسیار ضعیفی داشت و من تغییری تو این شخصیت در طول داستان ندیدم که دلیل تبدیل شدن اون به یک پسر واقعی رو نشون بده... نمیدونم چرا تو دلم مونده بود باید میگفتم. مرسی اه :)

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶

پری مهربون یا دیو مهربون

نمایش اسپویل
بیشتر