
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi 1983
جنگ ستارگان ۶: بازگشت جدای
- Richard Marquand
- PG
- ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه
فارسی
English
لوک اسکایواکر ماموریتی را برای نجات دوستش هان سولو از چنگال جابای هات رهبری میکند. همزمان، امپراتور آماده میشود تا با یک «ستاره مرگ» قدرتمندتر، شورش را در هم بکوبد و ناوگان شورشیان نیز حملهای گسترده را علیه این ایستگاه فضایی آغاز میکند. در این میان، لوک اسکایواکر در یک دوئل نهایی و سرنوشتساز در برابر امپراتور شرور، با دارث ویدر روبرو میشود.


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Amin_cfc
Amin_cfc
۱ اسفند ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶
آخر فیلم صحنه روح آناکین کنار یودا و اوبی وان رو دیدم فکر کردم دیونه شدم .خوشبختانه بعدا فهمیدم سال 2004 با روح نسخه اورجینال جابجاش کردن
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mahdii321
mahdii321
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵
Are you kidding me? اومدم قسمت 6 جنگ ستارگان رو دانلود کردم مثلا ولی الانکه بازش میکنم میبینم انیمیشن رالفه :|||||
u_4769251
u_4769251
mahdii321
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۳۱
درود کاربرگرامی پاک شد ممنون.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mahdii321
mahdii321
u_4769251
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱
کیفیت: x265 BrRip 1080p حجم: 1.75 GB رزولوشن: 1920x804 انکودر: LAMA
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_4769251
u_4769251
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴
درود کدوم انکودر؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
30NAMA1383
30NAMA1383
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۹
بهترین فیلم جنگ ستارگان.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Majik
Majik
۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۱
برای من بهترین قسمت 3گانهی اول بود. یک پایان خوب بود برای دنیایی که خیلی هم دوستش ندارم. اینجا علاوه بر R2D2 یک C3PO دوست داشتنی هم داریم. داستان ساده و سر راستش همچنان مزیته. به نظرم قدیما اگر میخواستن فیلم PG-13 بسازن واقعا فیلم ساده و PG-13 میساختن، نه مثل نولان که فقط برای دل خودش با بودجه مثبت 100 میلیونی فیلم PG-13 میسازه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Horiyana
Horiyana
۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷
kheyliiii khob bood
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ