دانلود فیلم The Nest 2020 (آشیانه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Nest 2020

آشیانه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

فارسی

English

زندگی یک کارآفرین و خانواده ی آمریکایی اش پس از نقل مکان به عمارتی انگلیسی در خارج از شهر، شکل پیچیده ای به خود می گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۲۲

به نظرم فیلم جالبی بود پرداخت بدی هم نداشت از شان دورکین یک فیلم به‌یادماندنیِ دیگه هم دیدم با وجود اینکه یکی از به‌یادنماندنی‌ترین عنوان‌های سینمایی رو داشت (مارتا ماریا ملیسا وات؟؟!!) در این فیلم هم به همین شکل عمل کرده و داستانی ساده رو با بردن در لوکیشین‌هایی خاص... به‌کارگرفتن نهایت هنر بازیگریِ جود لاو... دریادماندنی کرده. جود لاو قبلاً هم در فیلم نابغه، به بهترین شکل از پس نمایش خودخواهی و کله‌شقی بر اومده گاهی دوربین به‌قدری مکث طولانی‌مدت و درستی روی دو کاراکتر اصلی فیلم داشت که بتونه تنش بین اونها رو کاملاً ملموس انتقال بده واقعاً متعجب میشم گاهی، با خوندن برخی دیدگاه‌های عجیب! تصور می‌کنم شاید هدفی جز سرگرمی برای دیدن فیلم نداریم که با \"هر فیلمی\" خوابمون می‌بره. به‌شخصه در درام دنبال سرگرمی نمی‌گردم امتیاز 8/10

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۳۵

پیشنهاد برای کسایی که بخوان زود خوابشون ببره ... یک فیلم انگلیسی خسته کننده و چرت

نمایش اسپویل
۵ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۱

فیلم هه خیلی بدی بود داستان اصلا چیزی نداشت اصلا من ندونستم این فیلم روی چه چیزی تو داستانش هه یه داستان هه بی سر و ته با تمام ضعف های داستانی خودش و کلا داستان هم رو به طور مشخصی روایت نمی کرد رابطه ی شخصیت ها هم بسیار ضعیف خلاصه یه فیلم با فیلمنامه ای مضخرف و اشغال و با روایتی بسیار ضعیف بود که همینطور بایانش توهینی به بیننده بود و اصلا بیننده نمی دونه چی دید و این اصلا فیلم بود؟؟

نمایش اسپویل