دانلود فیلم The Trip to Greece 2020 (سفر به یونان)

The Trip to Greece 2020

سفر به یونان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BrRip

فارسی

English

بازیگرانی به نام های، روب برایون و استیو کوگان از تروا به ایتاکا، مسیری که ادیسه گذرانده، سفر میکنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۴

نبینید والا ۴۵ دقیقه شو‌دیدم یک لبخندم نزدم هیچ ، نمیدونم کی بهش گفته کامدی تازه ۷.۶ هم ریتینگ بهش دادن . از اول فیلم دو نفر فقط با دهن پر تو رستوران حرف زدند و یه سکانس از اشپزخونه یهو نشون میده که نفهمیدم که چی. از هرکی هم نقل قول کردن با صدای اون ادم حرف زدن که این رو مخترین چیزه فیلم بود. هیچ اتفاقی نیافتاده سر سام گرفتم. حتی نتونسته قشنگی های یونان رو حداقل نشون بده . یک کلام اگه عمدا هم یکی میخواست فیلم بد بسازه به اندازه این کارگردان موفق نمیشد. شاید از دقیقه ۶۰ بهتر بشه من که بقیه اشو عمرا نبینم.

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۹

کاملا درست میگید و اینقدر بازیش خشک و بیمزه است که به زور میشه دید بعد فیلم راجب به فر به یونان هیچی از یونان دیده نمیشه حتی غذا های که میخورن غذاهای یونانی نیست ????. تازه من از اون ادمام که روزی دو تا فیلم میبینم خوب بد همه رو میبینم ولی این حتی تا اخر نتونستم ببینم.

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۱۴

من این فیلمو ندیدم، ولی با تجربه ای که از تماشای سفر به ایتالیا و سفر به اسپانیا داشتم، میتونم بگم که کاملاً باهات موافقم. واقعاً سری فیلمهای ضعیفیه. علاوه بر مواردی که شما گفتی، به نظرم روب برایون به شدت ضعیف، خشک، بی مزه و در یک کلمه، غیر قابل تحمله. شاید اگه بازیگر دیگه ای جاشو میگرفت و کمی دیالوگ بهتر برای فیلم نوشته میشد میتونست موفق باشه

نمایش اسپویل