دانلود فیلم The Shining 1980 (درخشش) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Shining 1980

درخشش

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۵۳

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE

  • ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۲:۲۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    1080p BluRay REMUX

فارسی

English

خانواده‌ای به عنوان سرایدار به یک هتل در محلی دور افتاده که در تعطیلی زمستانی هست، می روند. در آنجا نیرویی شیطانی روی مرد تاثیر گذاشته و جنون خشونت وی را می گیرد. در حالی که پسرش به خاطر توانایی خاصی که دارد علائمی از اتفاقات وحشتناکی که قبلا در هتل رخ داده را می بیند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۴۵

فیلمو فقط بخاطر جک نیکلسون خواستم ببینم ولی دیدم این دیگه پیره این مدلی اکت کردنشو دراورده اکتینگ بچه هه از خودشون بهتر بود XD چرا فیلمای دهه هشتاد اکتینگشون از دهه هفتاد بدتره؟ اگه بخاطر پاپ کالچر و میم کل صحنه های مهم فیلم رو آلردی کلیپاشو ندیده بودیم شاید تجربه بهتری میشد، اینایی که اینجاهاشو دیدن قبلا و بازم از فیلم خوششون اومده ریتاردن دیگه... مثل alien زمان خودش خوب بوده ولی الان outdatedعه دیگه

نمایش اسپویل
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۲۹

آخه چجوری برای نگهداری یک مکان به اون بزرگی یه زن و شوهر و بچه رو انداختن داخلش؟:))) اینجور محلها مواقع خلوت سال مینیموم کارگرهارو نگه میدارن و شیفتی عوض میکنن که ساختمون سرپا بمونه بعد اینا خاله غزی و عمو غضنفرو گذاشتن اون تو که چی بشه؟ جز اینکه خواست کارگردان فقط محقق بشه؟:))) مردها کم خودشون خشن هستن و نزده میرقصن که براشون این فیلمهارو هم درست میکنن که چیز تازه یاد بگیرن! این فیلم جز بیانیه‌ی شفاف کارگردان در مورد تنفر از زن خنگش چیز دیگه‌ای نمیتونه باشه. بله منم اگه زنه مرده رو شکنجه میکرد ممکن بود مثل بعضی از شما اقایون از فیلم خوشم بیاد اما الان توضیه میکنم اگر نظر مثبتی به فیلم دارید حتما در اولین فرصت به روانپزشک مراجعه کنید. هیچ تکنیک و سینمایی هم حتی در فیلم وجود نداره. رمز و راز و نماد هم مال همون شما خرافاتیها باشه که دنبال چیز دیگه اید نه سینما بهتره. این یه عقده گشاییه.. در یک کلام بی ارزش نمره ۳ از ۱۰ اونم برای پر کردن تایم و جلوه های ویژه.

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۵

این فیلم پر از رمز و پازله و باید رمزگشایی بشه، وگرنه یه فیلم کسالت‌آور خواهد بود

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۳۸

فوق العاده ست ، برای سومین بار دیدمش ، عجیبه که انقدر کامنت های منفی گرفته ، حداقل 10/9 امتیاز منصفانه این فیلمه از نظر بنده .

نمایش اسپویل
۱۰ دی ۱۴۰۰ ۰۵:۵۱

این یه فیلم رگو ریشه داره و همه چیزش هنریه و البته از ذهنی بیرون اومده که دنیای خیالی و فضای دلهره اور رو خوب میشناسه و داستان فیلم اصلا تو همین فضا نوشته شده . مطمئنم که یه سری میخواستن فیلم جان ویک یا ترمیناتور رو ببینن اشتباهی این فیلم رو نشستن دیدن.

نمایش اسپویل
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۳۱

منم اون فیلمارو خیلی دوس دارم. ولی انتظارم از هر سبکی به اندازه خودش هست. خودم رو برای فضای فیلمی که قرار ببینم آماده میکنم که ازش لذت ببرم .

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۴۴

فیلم های ترمیناتور 1 و 2 هم هنری/ خیالی ه و بسیار زیبا و خوش ساخت! من هم درخشش رو دوست دارم هم ترمیناتورها رو. اشکالی که نداره از نظر شما قانون نویسان سینما؟

نمایش اسپویل
بیشتر