
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back 1980
جنگ ستارگان ۵: امپراتوری ضربه میزند
- Irvin Kershner
- PG
- ۲ ساعت و ۴ دقیقه
فارسی
English
شورشیان برای گریختن از دشمن خود یعنی امپراتوری گلستیک پایگاه جدیدشان در هوث را ترک می کنند. «شاهزاده لیا»، «هان سولو» و C-3P0 فرار می کنند و به یک پایگاه قدیمی و خراب پناه می برند اما بعدا توسط «لرد دارت ویدر» دستگیر می شوند. آیا اسکای واکر می تواند دوستان خود را از چنگال لرد سیاه نجات دهد؟


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mahdiari
mahdiari
۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ ۲۲:۰۲
به اطلاع فن های سینه سوخته میرساند که نسخه Sartre که اینجا در دسترس است، یک نسخه متفاوت با همه نسخه های موجود است که برای نزدیکی بیشتر به نسخه سینمایی حدودا 3 دقیقه کوتاه تر شده و در نتیجه قابل سینک با فایلهای دوبله موجود نیست. ورژن جدیدتر 2.3 D+80 با اصلاح رنگ بهتر و حجم 12 گیگابایت در می 2024 منتشر شده. پروژه دیگری هم با عنوان 4kV80(77,83) هست که با اسکن فیلمهای اصلی بوسیله گروهی از علاقمندان فراهم شده و هدفش فراهم کردن فرصتی است برای تجربه دیدن سهگانه با کیفیتی مشابه آنچه در دهه 70 و 80 بر پرده سینما نقش می بست. حجم زیادی دارن و به وضوح و تمیزی نسخه های بلوری نیستن. ویژه فن هایی است که از شدت سینه سوختگی جزغاله شدن!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ed149a3ahehhe
ed149a3ahehhe
۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۱۹
جنگ ستارگان رو باید توی بچگی دید من وقتی هشت نه سالم بود از تلویزیون دیدمش و از همون زمان عشقمون آغاز شد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Sepehrjoon
Sepehrjoon
۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۵۱
حرفهای خردمندانه چوباکا زندگی من رو متحول کرد
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
LostOver117
LostOver117
۱۹ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۴۰
شاهکار مطلق.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Majik
Majik
۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۱
نه دلیلی برای دوست داشتنش داشتم و نه دلیلی برای دوست نداشتنش. نقطه قوتش داستان ساده و سر راستشه و یک R2D2 دوست داشتنی.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ