دانلود فیلم Waiting for Anya 2020 (در انتظار برای آنیا) با زیرنویس فارسی

Waiting for Anya 2020

در انتظار برای آنیا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BrRip

فارسی

English

در طی جریانات جنگ جهانی دوم، یک چوپان جوان به نام جو با کمک یک زن بیوه، کودکان یهودی را از مرز رد کرده و آن ها را جنوب فرانسه به اسپانیا منتقل می کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۵۳

در جنوب فرانسه ، زیر چکمه های سربازان آلمان نازی ، تعدادی کودکی یهودی دو راه بیشتر ندارند : کوره های آدم سوزی یا عبور از کوهها ... به هر حال فیلمی که ژان رنو در آن بازی می کند ارزش یکبار دیدن را دارد اما خوب داستان فیلم می توانست قویتر روایت شود . راستی من با دیدن این فیلم به یاد شیندلر ایرانی ، عبدالحسین سرداری سفیر وقت مسلمان ایران در فرانسه تحت اشغال آلمان نازی افتادم که با صدور گذرنامه برای یهودیان فرانسه و فرستادنشان به تهران به روایتی حدود 2000 نفر را از مرگ نجات داد . او همیشه می گفت فقط وظیفه اش را انجام داده است . او در یک اتاق اجاره ای در جنوب لندن در سال 1360 شمسی فوت کرد .از او بعد از مرگش بارها در مراسم مختلف در خارج ایران تجلیل شد . خواندن داستان زندگی او می تواند بسیار جالب باشد .

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۴۲

این موضوع هیچگاه این موضوع را نفی نمی کند که هیتلر یک نژاد پرست بود . اصولا" افرادی که فکر می کنند در دنیا فقط یک ایدئولوژی قابل پذیرش وجود دارد در نهایت به سمت نژاد پرستی می روند . البته بعضی ها باهوش تر هستند و تا زمانی که به تمام اهدافشان نرسیده اند با اعمالی می خواهند از خودشان ظاهر دیگری نشان دهند .

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۳۱

جو نگیر شو دوست عزیز زیر چکمه های نازی !!!!! هیتلر جز معدود فاتحانی بود که به محض فتح فرانسه به دولت ویشی اجازه کنترل بر مستعمراتش را دارد به قول دیوید لوید جورج هیتلر شرافت ملی آلمان را زنده کرده بود

نمایش اسپویل