دانلود فیلم Cuties 2020 (نانازها) با تماشای آنلاین

Cuties 2020

نانازها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۰۰:۲۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۱۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

امی، یک دختر بچه ی یازده ساله، به گروه رقصی در مدرسه اش می پیوندد. او رفته رفته متوجه ویژگی های زنانه ی در حال رشد خود می شود و در این حین برای مادرش و ارزش های او مشکلاتی ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۳:۰۰

یک فیلم پدوفیل پسند با شات ها و کادر بندی های جنسی نسبت به بدن دختران 11 ساله... باعث شرمه که کسی بخواد از این فیلم دفاع کنه. یوتیوبر های فرانسوی و امریکایی همه به این مزخرف انتقاد کردن ؛ احساس روشنفکری نکنید با حمایت از این فیلم و این طرز تفکر مریض شات نمای بسته از لباس زیر دختر 11 ساله ای که شلوار چرم پوشیده و به زور از پاش در میارن ، کادر های بسته از باسن ، فلشینگ توسط یکی از دخترا تو روتین دنس و... راه دور چرا بریم ؟ اصلا توئرک یه رقص جنسیه... یه یوتیوبر چپ بایسکشوال امریکایی مثل Shoe0nHead فیلمو شست آویزون کرد رو بند بعد از تد تاک در حمایت از پدوفیلیا ، ایجاد پرچم برای پدوفیلی و حتی ایجاد کمپین برای پیوستن پدوفیلی ها به ال جی بی تی این کاملا عادیه... مسیر طوریه که در آینده نزدیک باید با هموطنان روشنفکرم بحث کنم که چرا فیلم پ.و.ر.ن پدوفیلی اشتباهه و دختربچه 11 ساله مفهوم رضایت جنسی رو درک نمیکنه و دچار ptsd خواهد شد و رسانه ها همونطوری که همه دروغ های تاریخی/فرهنگی/اجتماعی/سیاسی قبلیشونو جا انداختن این رو هم جا خواهند انداخت. کلا فیلم دوتا هدف داشته 1/ جلب توجه و حمایت فمنیست ها و اقلیت های جنسی. 2/ ایجاد حاشیه صرفا جهت فروش- دیده شدن. درسته که فیلم خودش داره میگه که این حرکات بده ولی خودش داره تشویق و نمایش اینا رو رقم میزنه ... فیلم بعدی این کارگردان اینطوریه که قراره برن تو خیابون های پاریس 10-12 نفرو بکشن بعدا آخرش کارگردان مث سیامک انصاری به دوربین نگاه کنه بگه لطفا آدم نکشید ، کار بدی است! جدا از اینکه فیلم و کاراکتر ها مشکل دارن ، (وقتی حتی بازیگر های بالغ هم وقتی سنشون بالا میره از نقش های قبلیشون پشیمون میشن) این دختر بچه های بدبخت بعدا چطوری میخوان با این تجربه روبرو شن؟ با اینکه تو این سن مورد نگاه جنسی قرار بگیرن؟ پ.ن: میدونم با توجه به فضای هنری سایت احتمالا از لحن و اصطلاحات نامناسبی هم تو کامنت استفاده کردم ولی باور کنید فیلم اینقدر کثیفه که این دیدگاه سانسور شده ترین دیدگاه ممکنه.

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲

بعد میگن منتقدین به دانکرک نمره خوب دادن پس فیلم خوبیه! دوربین این اثر نتنها اونچه در فیلم مسئله است تقبیح نمیکنه بلکه بشدت باهاش همراهه! این همراهی با اونچه در پایان سعی داره تبیین کنه (که احتمالا چیزی بیشتر از یه ماله کشیدن و ایجاد توییست نیست) کاملا متضاده. اگر دوربین غلطه و اشتباهات سهوی رخ داده که این اثر به کل مردوده، اگرم دوربین داره صحیح کار میکنه و از بلدیِ کارگردان نشأت میگیره که وا اصفا! عموما فکر میکنن بها دادن به اینچنین آثاریه که مخربه و با دو تا نمره منفی دادن توی سایتای مردمی میشه از گندی که به جوامع میزنن جلوگیری کرد اما مشکل اصلی مجوز ساخت دادن به این دست آثاره! ولنگاری اجتماعی به اسم آزادی و مدرنیته بلا سر مردم دنیا زیاد آورده، پدوفیلیا هم روش!!

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷

مثل اینه که بیایم یه فیلم در مورد داعش بسازیم، توی فرآیند ساخت فیلم سر چند نفرو ببریم و در نهایت با دوتا سکانس اشاره کنیم که داعش خوب نیست. ده سال دیگه باید بشینیم پ-ورن کودک رو از منظر تکنیک بررسی کنیم

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹

به نظرم فیلم جالبی نبود...در واقع تو این فیلم هدف،وسیله رو توجیه کرده بدین صورت که کارگردان برای رسیدن به هدفش از هر روشی ولو ساختارشکن استفاده کرده

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۲۵

فیلم خیلی خوبیه مخصوصا در جامعه ی بسته و متعصبی مثل ما کاملا درک میشه. اما به نظرم بدون این همه کلوز آپ از پایین تنه بچه ها هم میتونست پیامش رو منتقل کنه. بعضی جا ها کاری میکرد که آدم دلش به حال بازیگرا میسوخت که مجبورشون کردن اینطور خودشون رو جلوی دوربین به نمایش بذارن. اگر 18 سال به بالا داشتن میتونستن برای خودشون تصمیم بگیرن که این صحنه ها رو بازی کنن یا نه. اما به این شکل به نمایش گذاشتن بچه های 11 ساله که هنوز عقلشون کامل نشده که بتونن تصمیم بگیرن، سواستفاده و نادرسته. اگر اینقدر باسن یه بچه 11 ساله رو نمیکردن توی صورت بیننده به نظرم چیزی از فیلم کم نمیکرد. اما در کل ارزش دیدن داره، مخصوصا داستان خانواده ی آمی که برای من ایرانی خیلی دردناک بود چون درکشون میکردم.

نمایش اسپویل
بیشتر