دانلود فیلم Code 8 2019 (کد۸) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Code 8 2019

کد۸

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, x0r

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

داستان مردی جوان با قدرت‌ خارق العاده که پس از ارتکاب جرمی بزرگ، با نیروی پلیس درگیر می‌شود. فیلمی بر اساس یک فیلم کوتاه.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۱۳

با درود خدمت همه دوستان این فیلم قشنگ بود مخصوصا استفن آمل توش بود امتیاز من به این فیلم 7 از 10 هستش چون زیاد اولا هیجان انگیز نبود و اکشن هم زیاد نبود و بعدتخیلی هم زیاد نبود چون ربات هاش به نظر من آینده دنیاس که ربات ها جای اکثر انسان هارو میگیرن این فیلم ارزش یه بار دیدن را داره

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۱

من خوشم اومد از این فیلم انتظارات از فیلم اکشنو براورده نکرد اما موضوعش جالب بود

نمایش اسپویل
۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۰۷

فیلم شروع خوبی داشت، اما در ادامه بسیار ضعیف نشون داد. داستان کاملا کلیشه ای پیش رفت و مسائل جهش یافتگان رو نتونست به یک داستان جذاب تبدیل کنه. جلوه های ویژه و صحنه های درگیری و تیراندازی ها هم هیچکدوم جذابی رو نیفزود. رابطه احساسی هم درست شکل نگرفت و شخصیت ها و تغییر رفتارشون اثر گذار نبود. در پایان: امیدوارم این فیلم رو برای تماشا انتخاب نکنید و نکنید و نکنید.

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵

خواهشی که وجود داره اینه که وقت گران بهاتون رو هدر ندید و نبینید 1 ساعت اول همش داره مقدمه چینی میکنه و 30 دقیقه آخر هم اصلا هیجان نداره و چنگی به دل نمیزنه

نمایش اسپویل
۳ دی ۱۳۹۸ ۰۴:۴۲

با سلام و تشکر ؛ چرا نسخه های قرار گرفته از نظر تایم فیلم 4 دقیقه با هم اختلاف دارند. نسخه های قرار گرفته از YIFY و EVO مدت زمان فیلم 1ساعت و 34دقیقه است ولی در نسخه های قرار گرفته از IFT - NTG - PSA براساس اسکرین شات مدت زمان فیلم 1ساعت و 38دقیقه است . البته تایم قبل از افتتاحیه و تایم عنوان بندی پایان در برخی فیلم ها در نسخه های مختلف یکسان نیست و این اختلاف 4 دقیقه هم شاید دلیلش همین باشه .لطفا بررسی کنید که یک وقت این اختلاف در بخش اصل فیلم نباشه چون میخوام دانلود کنم کنجکاو شدم علتش چیه . ضمنا 30نمایی های عزیز این فیلم رو کارگردانش قبلا ازش یک نسخه کوتاه ساخته بود که خیلی هم دیده شد توی سایت خوب 30نما هم هست اگر خواستید اون رو هم ببینید.

نمایش اسپویل
۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹

دوست عزیز دلیلش همینه که خودت توضیح دادی. ولی اگه این متن رو توی پرسش و پاسخ بنویسی بهتر جواب میگیری.

نمایش اسپویل
بیشتر