دانلود فیلم The Tin Drum 1979 (طبل حلبی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Tin Drum 1979

طبل حلبی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳

    اضافه شدن انکود جدید

    LiBRARiANS

  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۴۵

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE

فارسی

English

در دهه بیست و سی میلادی, اسکار پسر یک دلال محلی , پسری ست غیرعادی که معولا طبل حلبی ش را همه جا با خود حمل می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۵۶

اثری بسیار مهم از کارگردان برجستۀ موج نوی آلمان ، فولکر شلوندورف. اقتباس سینمایی از شاهکار گونتر گراس کار بسیار سختی است که کارگردان با چیره دستی از پس آن برآمده است. بازی ها محکم و طراحی صحنه ها و لباس ها عالی است. بیننده باید متوجه باشد که با راوی چندان قابل اعتمادی مواجه نیست و باید با شک و تردید به وقایع نگاه کند. مشکل اصلی من با فیلم نمایش خشونت بی پرده نسبت به حیوانات است. جدا از این تماشای فیلم برای اشخاصی که تحمل دیدن صحنه های تهوع آور را ندارند توصیه نمی شود.

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷

فیلمی بسیار زیبا ... فقط نمیدانم زیرنویس آن برای من خراب بود یا برای بقیه نیز چنین ... تقریبا یکساعت اخر فیلم یا زیر نویس نداشت و یا انگلیسی لود

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۲۹

اقتباسی تماشایی از شاهکار ادبی گونتر گراس

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۲:۲۹

شخصیت اصلی این رمان پسری است که تصمیم می‌گیرد از سن سه سالگی بزرگ‌تر نشود؛ بنابراین در همان قد و قوارهٔ کودکی باقی می‌ماند. اما از نظر فکری رشد می‌کند. افراد دور و بر این پسر او را کودک می‌انگارند. در حالی که او همه چیز را می‌بیند و درک می‌کند و هر جا که بتواند از توانایی‌های خاص خودش برای تفریح یا تغییر شرایط استفاده می‌کند. در این رمان وقایعی مربوط به دوران هیتلر آمده‌است که این کودک نیز شاهد آنها است و نقشی در آنها ایفا می‌کند. شرایط این کودک که به صورتی ناقص‌الخلقه باعث آزار دیگران می‌شود یا با استفاده از احساسات دیگران از آنها سوءاستفاده می‌نماید، به نوعی نشانگر شرایط زمانی جامعهٔ آن دوران آلمان است. این فیلم توانست اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان و نخل طلای جشنواره فیلم کن را از ان خود کند.

نمایش اسپویل