دانلود فیلم Cherry 2020 (چری) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Cherry 2020

چری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۱۰

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL CMRG

فارسی

English

یک پزشک ارتشی که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج می برد، به مواد مخدر روی آورده و اعتیادش سبب می شود که بدهی زیادی بر روی دوشش قرار گیرد. او برای پرداخت بدهی هایش به طور مرتب از بانک دزدی می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۲۰

با توجه به موضوع فوق العاده زیبایی که برای فیلم انتخاب شده بود طبیعتا باید فیلم کاملا جدی رو انتظار داشته باشیم ولی در بعضی از مواقع فیلم به کمدی تبدیل میشد در صورتی که اگه همین چندتا صحنه برعکس کار میشد رو احساسش میتونست از فیلمای ماندگار سینما باشه. تو انتخاب بازیگر میشد بهتر کار کرد.فیلم خیلی خوب شروع نمیشه ولی در ادامه یه مقدار بهتر میشه و پونزده دقیقه اخر فیلم بسیار زیبا میشه. رو هم رفته فیلم خوبی هستش .تو این سبک میشه به فیلم Rush ساخته سال 1992 هم اشاره کرد.

نمایش اسپویل
۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۹

پسرفتی عظیم برای برادران روسو خیلی آشغال

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰

یه فیلم متوسط روبه خوب تقریبا ۶ از ۱۰ به خاطر این متوسط بود که چیز خاصی نداشت فیلم و خیلی از اِلماناشو فیلمای دیگم با این سبک داشتن و تقریبا قابل تشخیص بود اما چرا روبه خوب چون با اینکه قابل تشخیص و تکراری بود یه جاهایی ، ولی زیبایی های بصری خوبی داشت ، بعضی جاها دیالوگای خوب و صحنه های خوبی ساخته میشد در کل ارزش دیدن داشت ولی توقع چیز خاص نباید داشته باشید

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷

واقعا فیلم خیلی ضعیفی بود نبینید هم چیزی رو از دست ندادید

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲

مزه ی بهشت میداد فیلمش :)

نمایش اسپویل
بیشتر