دانلود فیلم The Matrix: Resurrections 2021 (رستاخیزهای ماتریکس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Matrix: Resurrections 2021

رستاخیزهای ماتریکس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۲۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۲۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    1080p BluRay REMUX

فارسی

English

نئو که اکنون آقای اندرسون نامیده میشود، برای اینکه بفهمد دنیای واقعی او یک ساختار فیزیکی است یا ذهنی، مجبور می شود باز هم خرگوش سفید را دنبال کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۱۸

چند وقت پیش دیدم . اولی و دوم و سومی بخاطر تاثیر گذاری و بازی خوب ، داستانش یادم موند . این آخری اینقدر داستان سطح پایینی نسبت به 2021 داشت که هر چی فکر می کنم الان داستانش یادم نمی یاد . به نظرم ساختنش تا با فانتزی بودنش همه ماتریس رو فراموش کنند و بتونند از اون سطح بالای تفکر رها بشن .

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۱۹

یه نوجوان 13-14 البه بودم که این قسمت اولش منتشر شد . قبل از اون هیچ چیزی مثل این ندیده بودم ، یه انقلاب نه تنها در حوزه فیلم نامه و داستان بود بلکه در حوزه تکنولوژی و نحوه فیلم برداری و جلوه های ویژه انقلابی به پا شده بود . جدید ترین دست اورد های تکنولوژیک برای اولین بار در این فیلم به کار برده شد که الان ما گونه توسعه یافتش رو داریم میبینیم . در کل حرف نو و جدیدی داشت که تا قبل از اون گفته نشده بود و با خودش مود و حال و هوای دیگری رو به دنیا عرض کرد ، حتی در زمینه مد ، لباس و ارایش مو در دوره ما خیلی تاثیر گذار بود همه اینها رو گفتم تا به این موضوع اشاره کنم وقتی شما یک انقلاب یعنی یک تغییر بنیادین رو میبینید و گذتر از یک عصر کهنه به اینده رو مشاهده میکنید دیگه کارهای بعد از اون به چشمتون چیزی بیش از ادای دین به گذشته ، نوستالژی و در بد ترین حالت نسخه و کپی بی کیفیت از یک کار اصیل رو نیست . فیلمش خوبه ولی دیگه حرفی برای گفتن مثل سابق نداره ، اینکه بشینی و یک فیلم بالای دو ساعت رو نگاه کنی بدون اینکه از پاش تکون بخوری نیست . نسخه های قبلی این چنین بودن ، هیچ چیز زائد و اضافی نداشت که بگی این صحنه بیخود بود و داشتن فیلم رو کش میدادن . من این فیلم رو خداحافظی و ادای دین به گذشته و جوانی بازیگرانی میبنیم که دیگه کارشون با اینگونه از سینما تموم شده و دارن از صحنه خارج میشن . فیلم خوبی بود ، 6 از 10 .

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۴۰

واقعا نسبت به قبلیا ضعیف تر بود ، اکشنش حرفی واسه گفتن نداشت و داستانش هم در حد انتظار نبود ... بازگشت دوباره ماتریکس باخت بود بقول دوستان توی اوج خداحافظی میکرد بهتر بود ... من بشخصه با ۲و۳ هم حال نکردم و قسمت اول رو به عنوان بهترین قسمت این سری قبول دارم ... ولی به عنوان کالکشن ماتریکس شاید بیینیدش بد نباشه !...

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۳۶

شما اگه مهندسی خونده باشی و تاحالا سیستمی رو سعی کرده باشی مدلسازی کنی و به تعادل برسونی، امکان نداره تیکه آخر ۲ رو ببینی و پشمات نریزه. انقدر که دقیق کار شده دیالوگ های کاراکتر معمار واقعا هنوزم واسم عجیبه.

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۴۲

به هیچ وجه قابل قیاس با کالکشن های قبلی ماتریکس نبود . و متاسفانه انتظار میره ادامه دار هم باشه . با ندیدنش چیز خاصی رو از دست ندادید . فکر نمیکردم انقدر بد باشه . به طرز غیرباور و غیرقابل قبولی این فیلم درومده و کلا اونی نبود که فکر میکردم . و فکر میکنم مجموعه فیلمهای ماتریکس در همون سال 2003 در بهترین حالت خودش خداحافظی میکرد بهتر بود . بیشتر شبیه فیلمهای مارول بود اونم بسیار ضعیف . 6 از 10 .

نمایش اسپویل
۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۱۲

همه نظرات که میگن فیلم بدیه. رفیقمم دیده بود میگفت بیشتر به جان ویک میخوره تا ماتریکس. 3گانه ماتریکس واسه من فراتر از چندتا فیلمن و جدا از اکشنشون درک متفاوتی از دنیا بهم دادن. پس ریسک نمیکنم و از خیر دیدنش میگذرم :)

نمایش اسپویل
بیشتر