دانلود فیلم Nightmare Alley 2021 (کوچه کابوس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Nightmare Alley 2021

کوچه کابوس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۵۱

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K Tigole, 4K SPHD

فارسی

English

یک فرد جوان که در کارناوال کار می کند، استعداد فوق العاده ای در گول زدن مردم با استفاده از زبان خود دارد. او با یک زن روان شناس رابطه برقرار کرده که حتی از خودش نیز خطرناک تر است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۲

از نیمه فیلم به بعد جذاب شد، پایان جذابی داشت و بازی ها خیلی خوب بود

نمایش اسپویل
۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴

سلام اگر نبینید چیز خاصی رو از دست ندادید مخصوصا دوستان فیلم باز... قسمت اول فیلم بی جهت انقدر کش دار بود شاید اگ به جای دو ساعت و نیم کلا یک ساعت وبیست دقیقه بود حداقل خسته کننده نبود.. نهایت امتیاز پایین تر از 6...دوستان اگ فیلم خوبی سراغ دارن لطفا معرفی کنند.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۱۹

بازی بردلی کوپر خوب بود تا اینکه یهو الهه بازیگری کیت بلانشت وارد فیلم شد. می دونید این طبیعیه که در مقابل بازیگر بی نظیر به معنای واقعی کلمه و توانمندی مثل کیت بلانشت کمتر بازیگری می تونه خودی نشون بده. معمولا کیت عادت داره با بازی فوق العاده قویش همبازیش رو در سایه رها کنه و اینجا باز هم همین اتفاق افتاد. فقظ نگاه کنید که این الهه بازیگری چطور از وسط فیلم وارد داستان می شه و علی رغم فرصت کمی که توی فیلم داره انقدر عمیق تو کاراکترش فرو می ره. در یک کلمه بی نظیر. پی نوشت: تنها همبازی کیت که تونست به پاش برسه و خودشو از سایه نجات بده دی کاپریو بود. نه برد پیت نه الک بالدوین و نه هیچکدوم دیگه از همبازی هاش به سطح این ترکیب رسیدن.

نمایش اسپویل
۷ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱

بمن که نچسبید وسط فیلم ول کردمش

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۳۹

معرکه بود

نمایش اسپویل
بیشتر