دانلود فیلم Deadpool 2016 (ددپول) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Deadpool 2016

ددپول

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۰۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

وید ویلسون، مامور سابق نیرو های ویژه که به یک مزدور تبدیل شده، هدف یک آزمایش شرورانه قرار می گیرد و به او قدرت شفابخشی اعطا می شود و شخصیت ددپول را به وجود آورد. به همراه توانایی های جدید و حس شوخ طبعی تاریک و مرموز خود، ددپول به دنبال شکار مردی است که تقریبا زندگی او را نابود کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۵۸

BullShit

نمایش اسپویل
۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۲۱

فیلم به این چرتی ندیده بودم حیف اون وقتی که صرف دیدن این فیلم کردم.

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۱:۰۶

چهل دقیقه اول فیلم کلا مسخره بازی بود ولی بعد اون خیلی خوب شد.حرفهای رکیک بالای 150 بار در این فیلم زده شده ولی در کل فیلم خوبی بود.

نمایش اسپویل
۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۱۹

شاید کمی حس کنید اغراق میکنم ، اما فیلم شاهکار به تمام معناست. هر چیزی که از یک فیلم بخواهید در این فیلم هست. قصه ی رمانتیک جذاب ، کمدی به اندازه کافی خنده داره از موقعیت ها گرفته تا دیالوگ ها. اکشن به اندازه ی کافی... و حتی کمی غم. در نهایت همه ی این ها با شخصیت جذاب و البته ساختار شکن ددپول نسبت به ابر قهرمان های دیگه همه و همه ددپول را یک اثر واقعا دیدنی میکنند. که شاید نسل های آینده اهمیت این فیلم را بیشتر بدونن....

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹

این فیلمو دیدم بلاخره! نه اینکه من خیلی آدم اخلاق محور و با شخصیتی و با کلاسی باشم نه ولی احساس غالبم حین تماشای فیلم حالت تهوع بود، این فیلم همه مرزهای اخلاقی رو شکسته بود از خشونت فوق العاده زیاد گرفته تا الفاظ رکیک، شوخی های زننده، همجنس گرایی، رابطه با محارم ... و انواع اقسام این کثافت کاری ها رو با چاشنی طنز به خورد مخاطب داده بود. برام عجیبه این دست فیلما چطوری تو گیشه اینقدر موفقن؟!!

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰

عزیز چون خیلی با سواد و مثلا روشن فکر نقد میکنی میگم مثل دوست عزیزمون زیاد جمع و فرد نکن عزیز من اگه به جمع و فرد باشه شما هم نماینده جمع باشی با احترام میگم دین حضرت موسی و عیسی یکی بوده..................................پس همیشه جمع ملاک نیست بعضی وقته ها هم گر نخواهی شوی هم رنگ < رسوای جماعت شو

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۱۳

اتفاقاً این امثال شمایید که با تعصب برخورد میکنید. ببینید اگر این دوستمون نظری درباره داستان و محتوای خود فیلم مینوشت کسی هم چیزی نمیگفت چون نظر شخصیشه ولی وقتی فیلم رو الکی به دین و ناموس و نمیدونم عادی سازی چیز میز برای مردم و... ربط میده و به جای اینکه نظر خودشو درباره فیلم و صرفاً در چارچوب سلیقه شخصی خودش نگه داره میاد نظرشو به جمیع مردم ربط میده باعث میشه که این جنجال ها و بحث ها پیش بیاد. ببینید همه چیزو میشه سیاسیش کرد و چون دین هم تو مملکت ما با سیاست قاطیه چیزی رو مذهبی کنی یعنی سیاسی هم کردی. بعد اینکه شما یه چیزی رو دوست نداری دلیل براین نمیشه که یعنی شما 100% درست میگی و اونایی که اون چیزو دوست دارن خنگن و نمیفهمنن که براشون بده!!! ببینید هیچ انسانی در جایگاهی نیست که برای کس دیگه تصمیم بگیره و تعیین کنه که چی براش خوبه چی بده. خوب و بد فقط معیار هایی هستن که ما بر اساس سبک زندگیمون میسازیم و تا وقتی که انسانی به کسی صدمه نمیزنه هرکاری تو زندگی خودش میکنه به خودش مربوطه نه هیچ کس دیگه. امثال شما مثل امثال تندرو های مذهبی هستید که چون خودتون به عقایدتون ایمان دارید فکر میکنید بقیه هم باید ایمان داشته باشن و اگر ندارن یعنی بی عقلن. کاش شما که بدون دونستن سن بنده و باقی افراد قضاوت میکنید و دم از نسل جدید و کهنسال بودن خودتون میزنید یکم هم درباره نسل خودتون که هیچ احترام به عقاید متفاوتی نیاموختید میگفتید.

نمایش اسپویل
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۵۶

به hmasroor داداش واقعا نمیدونم امثال شما چطور فکر میکنن یه حرفایی میزنید که با حرفای خودتون میشه جوابتون رو داد اولا این که میگی قبلا فقط شخص قانون گذار نوار رو ممنوع کرده و بقیه میپسندیدن ، مذخرف ترین حرفه چرا؟ چون این که یه عده زیادی یه چیزیو بپسندن دلیل نیست که برای انسان خوبه مثلا خیلیا نوشابه دوست دارن ولی همه هم میدونن نوشابه چقدر ضرر داره و هر شخص عاقلی که از مغزش استفاده کنه و به فکر آیندش باشه نوشابه مصرف نمیکنه این عادی سازی هایی هم که تو این فیلما هست دقیقا همینه چقدر بنیاد خانواده ها سست میشه با دیدن همین چیزا با تنوع طلبی و... ولی مردم خوششون میاد چرا؟ چون حال میده ، کی حوصله داره خوشی الانو ول کنه ، خوشی ای که اومده بعد یه روز سخت کاری این فیلمو ببینه و لذت ببره ، کی حوصلش میشه آینده نگری کنه و بگه نتیجه این کارام ممکنه تو آیندم تاثیر بزاره؟ ... خیلی تعداد کمی ? ولی اینا اصلا برام مهم نیست برام این تیکش مهمه : میای میگی میتونی از این فیلم بدت بیاد ولی نمیتونی نظرت رو بیان کنی و تخریب کنی ولی بنظرت خودت دقیقا داری چیکار میکنی؟ خودتم دقیقا از نظر اون بدت اومده و حالا کامنت گذاشتی و داری تخریبش میکنی ( واقعا منطق بچه های این دوره زمونه حال آدم رو بهم میزنه) پس بهتره بجای اینکه روی هر چیزی تعصب کور کورانه داشته باشیم فقط یکم فکر کنیم.

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸

این که شما از همجنسگرایی بدت میاد ( البته خیلی امیدوار نیستم فرق همجنسگرایی و همجنسبازی رو بدونی) نشون دهنده ی اینه که مبتلا به هموفوبیا هستی و بهتره به فکر درمان باشی جای دُر افشانی

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۵۳

سلام اول بگم که این نظرو برای قسمت 2 نوشتم اشتباهی اینجا کامنت گذاشتم معذرت. قسمت یکش رو دوست دارم ... اما گفتین Parental Control این داستانا داداش یوزر منو بخون با چه نیکی کامنت گذاشتم تا تهشو بخون من اتفاقا عاشق صحنه و خشونت و اکشن تو فیلم هستم به شزطی که به فیلم بخوره اگه دنبال فیلمای دینی بودم اینجا اکانت نمیگرفتم از اخلاق صحبت کردم نه اینکه بگم دنبال فیلمای اخلاقی هستم نه یه جا تو فیلم یه کاراکتری میگه Fck U کلی عشق میکنیم و دلمون خنک میشه یه جا هم این نوع صحبت کردن گندشو در میاره و حال آدمو بد میکنه ولی توی قسمت دوم فیلم با همجنسبازی شوخی شده و بیش از حد بهش بها داده شده که حالم از همجنسبازی به هم میخوره فکر نمیکنم قضیه زیاد دینی باشه؟!. خشونت فیلم (قسمت 2) هم، از نوع خشونت حال به هم زن هست که همه تیکه تیکه میشن اونم بی دلیل تنها چون نویسنده هیچ حد مرزی برای شوخیهاش قائل نیست. قهرمان اصلی فیلم خودکشی میکنه و تیکه تیکه میشه من زمینه طنزی تو این موضوع نمیبینم بیشتر تهوع آوره برام تا طنز. برای مثال فیلم اره رو در نظر بگیرید خشونت درش موج میزنه و داستانش هم سوتی داره ولی در کل همه ی اتفاقای چندش آور با یه هدفی اتفاق میفتن و حالت معما گونه داره نه طنز من نمیتونم قبول کنم نویسنده ادما تیکه تیکه کنه و این در قالب یه شوخی بی مزه باشه

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۵۳

دهه های پیش زمانی که هنوز سی دی هم رو بورس نبود کسی رو با نوار ویدئو دستگیر میکردن حکمش مثل این بود که انگار ازش مواد مخدر گرفتن حالا فوقش طرف یه فیلم سینمایی خارجی تو شلوارش قایم کرده بوده ببینه که یه صحنه لب گرفتنم توش داشته و اینو دیده و زندانی و یا حتی اعدام شده!!! به چه جرم؟ به جرم اینکه اون فیلمی که خودش دیده یا اگر فروشنده است به کسایی که علاقه اش رو دارن فروخته باعث شده کلاً یه عده چیزی رو که قانون گذار اون موقع شخصاً نمی پسندیده ولی بقیه میپسندیدن رو ببینن. حالا همین قضیه شماست. ببینید از تعداد دیس لایک های نظر شما میشه اینو فهمید که سلیقه شخصی شما کمی با سلیقه جمعی متفاوته و هرچی هم هست برای خودتونه و در جایگاه خودش قابل احترامه. بالاخره همه که نباید یکسان باشن شما دوست نداری سراغ اینجور چیزا بری خب نرو. اما اینکه بخوای تخریب کنی و به اسم مذهب و دین و محارم و... اثری که خودت نمیپسندی رو خراب جلوه بدی اصلاً کار درستی نیست. اصولاً وقتی شما به چنین چیزایی پایبندید این شمایید که باید دین خودتونو نگه دارید و سراغ چیزی که فکر میکنید خلاف دینتونه نرید خصوصاً که الان یکم سواد انگلیسی هم داشته باشید میشه از بخش Parental Control سایت imdb قشنگ همه این مسائلی که ممکنه با اعتقادات کسی متضاد باشه رو قبل دیدن فیلم خوند. اینو همیشه بدونید که نه مردم و نه هیچ کس تو دنیا موظف سالم نگه داشتن دین شما نیستن پس هیچ وقت مثل کسایی رفتار نکنید که میگن مثلاً بی حجابا میان بیرون دین ما به خطر میفته یا سایت های فیلم فیلتر نباشن دین ما به خطر میفته!!! به خدا از قدیم گفتن عیسی به دینش، موسی به دینش.

نمایش اسپویل
بیشتر