دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021 (شانگ-چی و افسانه ده حلقه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021

شانگ-چی و افسانه ده حلقه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۲۲

    اضافه شدن انکود جدید

    PuTao, HiDt, iFT, RARBG

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

"شانگ چی" استاد کونگ فو کاری ست که پس از ورود به سازمان ده حلقه باید با گذشته خود مقابله کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲

از فیلم های رزمی متنفرم ولی متاسفانه این شخصیت از پایه های اونجرز هست و باید تحمل کرد

نمایش اسپویل
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵

زباله‌ست. انگار عوامل فیلم جمع شدن با خودشون گفتن این آخر هفته چه برنامه‌ای بریزیم؟ و بعد تصمیم به ساخت این فیلم گرفتن. متاسفانه چون من مارول فنم مجبورم اینا رو ببینم که واسه اونجرز در جریان همه شخصیت‌ها باشم ولی شما اگه مجبور نیستید به هیچ عنوان نبینید اینو

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹

فیلم از فرمول کلیشه‌ای بسیاری از آثار ابرقهرمانی، یعنی «نجات دنیا»، آن‌هم نه به شیوه‌ای نو، پیروی می‌کند. این روایت تکراری، المان‌هایی کلیشه‌ای را نیز در خود جای‌داده است. المان‌هایی که نه به‌واسطه‌ی منطق، بلکه به‌واسطه‌ی برنده بودن در گیشه‌های سینما، یکی پس از دیگری در آثار ابرقهرمانی گنجانده می‌شوند. از جمله حضور یک همراه (شخصیت «کیتی» در فیلم) در کنار نقش اصلی که کارکرد مشخصی در داستان ندارد و تنها به این جهت در سکانس های متعددی حضور دارد که بتواند گاه‌ و بی‌گاه بذله‌گویی کند و فضای فیلم را تغییر دهد! نقطه ضعف بزرگ دیگر این اثر در بخش جلوه های ویژه است. ظرفیت های آثار رزمی در سینمای اکشن آسیای شرق، الهام بخش فیلم‌سازان در دیگر نقاط جهان بوده است اما در فیلم این ظرفیت جای خود را به CGI مطلق داده است و خبری از مبارزات واقعی نیست. در واقع می توان گفت که سازندگان حوصله چندانی برای طراحی مبارزات و به کارگیری ایده های خلاقانه نداشته‌اند. محصول نهایی، نسبتاً کلیشه‌ای و کم‌خلاقیت است که اکثر دقایق فیلمنامه و فراز و فرودهای فیلمنامه در آن به سبک و سیاق عمومی آثار ابرقهرمانی به رشته‌ی نگارش درآمده است. البته که آثار ابرقهرمانی معمولاٌ برای درگیرکردن اندیشه‌ی تماشاگر ساخته نمی‌شوند و هدف آن‌ها سرگرم‌کردن تماشاگر است و «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» نیز به‌خوبی به هدف خودش دست پیدا کرده‌است. اگر می‌خواهید برای ساعاتی ذهنتان را استراحت داده و مُشتی آدم که در لحظه متحول، عاشق و درستکار می‌شوند را ببینید، تماشای فیلم به شما توصیه می‌شود.

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷

مالی نیست بیخودی زمانش زیاده اگه نبینید چیزیو از دست ندادید

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۳:۲۷

نظرکوتاه: وقتی دیزنی خودشو «جر» میده تا چین درب پول های سینماهاشو بروش باز کنه و خیلی ناموفقه(دقیقا شبیه مولان) همه چیز بجز روند رشد و شکل گیری قهرمان و شرور و همچنین سرعت سیر داستان در حد متوسط که از دیزنی انتظار میره هست...گاهی اوقات مارول شخصیت کمدیک یا همکار قهرمان خراب میکنه ولی اینجا بد نبود..برعکس اینترنت فیلم و بازیگرها نه کاملا داغون ونه خیلی عالی ولی جدیدا مینیمم کیفیت تولید مارول انقدر پایین اومده که همچین فیلمی رو متوسط میدونیم(مقایسه کنید مثلا با مرد اهنی ۳)

نمایش اسپویل
بیشتر