دانلود فیلم West Side Story 2021 (داستان وست ساید) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

West Side Story 2021

داستان وست ساید

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵

    اضافه شدن انکود جدید

    UHD Tigole

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

اقتباسی از فیلم معروف موزیکال "West Side Story" که در 1957 ساخته شد. داستان در مورد عشق ممنوعه و دشمنی بین "Jets" و "Sharks"، دو گروه نوجوان خیابانی است که پیش زمینه نژادی متفاوتی با یکدیگر دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۴:۱۶

سکانسی که تونی و ماریا برای اولین بار با هم روبرو شدند و خیلی زود بدون هیچگونه منطقی به هم دل بستند هم واقعا چیپ و مسخره بود!!!

نمایش اسپویل
۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۴:۱۰

من نسخه اصلی داستان وست ساید رو ندیدم اما این فیلم ساخته استیون اسپیلبرگ به نظرم چیزی جز بازسازی اون اثر کلاسیک برای ادای احترام به سازندگانش نمیتونه باشه ، چون اولا درگیری و نزاع نژادی در این فیلم قطعا برای امریکا 2021 نیست و برای مخاطب جدید پیامی نداره و دوما این حجم اختصاص زمان به موسیقی اونم با سبک و سیاقی که در این فیلم به کار گرفته شده برای دوران طلایی ژانر موزیکال در دهه های 1940 و 1950 و اوایل دهه ی 1960 میلادی مناسب بود نه مخاطب امروزی که با نشستن پای این فیلم خسته میشه... عملا فیلمنامه چیزی برای رو کردن نداره اونم برای عصری که فیلمنامه حرف اول رو برای یه اثر سینمایی میزنه و مخاطب باید تقریبا دو سوم از زمان فیلم رو بگذرونه تا از اینجا به بعدش بتونه با اثر همراهی کنه... انسل الگورت بازی تاثیرگذاری رو به نمایش نگذاشت و بازی ریچل زیگلر هم کاملا زیر سایه بازی آریانا دبوز قرار گرفت و در واقع رومئو و ژولیت فیلم نمیتونند اثر رو مال خود کنند (برناردو و آنیتا از تونی و ماریا تاثیرگذارتر هستند)!!! از همه اینها بگذریم این مدل عشق ها در سال 2021 کاملا پوشالی و مضحک به نظر میرسه که دختری با قاتل برادرش اونم درست بعد ارتکاب قتل هم بستر بشه و نتیجه این بازسازی با بودجه سنگین شکست در گیشه بود!!! نمره ی من به این فیلم 6.7 از 10.

نمایش اسپویل
۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۴۶

ادمین فیلم اصلی 1961 ساخته شد نه 1957 که تو متن داستان نوشتین.

نمایش اسپویل
۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۷

imdb زده 1957

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴

طولانی , بیخود و حوصله سر بر

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۱۵

بی محتوا و خسته کننده. کلا از ژانر موزیکال خوشم نمیاد ولی این دیگه چرت محض بود فیلم هندی از این بهتره تو 20 دقیقه اول داستان برام لو رفت

نمایش اسپویل
بیشتر