دانلود مستند Apollo 11 2019 (آپولو ۱۱) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Apollo 11 2019

آپولو ۱۱

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۲۲

    اضافه شدن انکود جدید

    playHD

  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۲۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    Tigole 4K

فارسی

English

نگاهی به ماموریت آپولو 11 که در آن سه فضانورد آمریکایی تحت هدایت نیل آرمسترانگ و خلبانی باز آلدرین و مایکل کالینز به ماه سفر کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵

aliiii booood

نمایش اسپویل
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۷

میگن همش صحنه سازی بوده و فیلم پا گذاشتن رو ماه رو تو استودیو ضبط کردن.راسته ؟ بلاخره کسی رو ماه راه رفته و به زمین برگشته باشه یا نه ؟ کارشناس فضایی اگه داریم لطفا جواب منو بده خیلی درگیرشم :)

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۲۸

دوست عزیز میشه اسم این پادکست رو بگید.

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۲۴

نه دوست عزیز رفتن به ماه واقعیت داشته. اگه لیزر و باقی تجهیزاتش رو داشته باشی میتونی با استفاده از لیرز ریفلکتور هایی که روی ماه قرار گرفته که توی همین مستند هم بود وجود یک جسم ساخت انسان روی سطح ماه رو ببینی.

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۰

من هنوز این مستند رو ندیدم. ولی مستندهای بسیاری دیدم که تیم های بالای ده هزار نفر روی این پروژه کار کردند. چطور ممکنه ده ها هزار نفر فرد دانشمند حاضر به چنین دروغی بشوند. چندین پادکست انگلیسی از کشور های مختلف گوش دادم. در یک پادکست در رادیو NPR به طور دقیق و کامل با توضیحات قوانین فیزیک توضیح داد که به ماه رفتن ممکن بوده و 10 دلیل گفت که چرا روسیه در آن سالها تلاش کرد که این سفر رو تخیلی در نظر گرفته که برخی از دلایل شوروی در آن زمان برای تضعیف و تحقیر ناسا و آمریکا بوده (چون شوروی قدرتمند ترین کشور بوده از لحاظ فضا) و برخی از دلایل دیگر قوانین فیزیک بود که همه ی دلایل رو در پادکست حدود دو ساعته تک تک توضیح داد و در آخر به این نتیجه رسید که این سفر انجام شده بوده. علاوه براین، چون آمریکا در دهه 1960 خیلی رقابت و جنگ با شوروی داشت، حاضر شد یه همچین سرمایه گذاری مالی برای این سفر انجام بده. چیزی که امروز با اینکه تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده ولی به علت محدودیت مالی قادر به تکرار اون سفر نیستند.

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷

مستند رو دیدم کاملا عالی بود سفری بسیار سخت و هیجان انگیز شاید بخاطر سخت بودن این سفر از لحاظ تکنولوژی و دقت این اتهام رو زدن آینده همه چیز رو روشن میکنه بلاخره

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ۲۳:۱۶

فیروز نادری این موضوع تشکیک در سفر به ماه رو مسخره توصیف کرده. ضمنن تمام شبهاتی که به این سفر گرفتن، جواب داره. در اینترنت سرچ کنید هست

نمایش اسپویل