دانلود فیلم Anna 2019 (آنا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Anna 2019

آنا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۲۲

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, x0r

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

در زیر زیبایی بی‌نظیر آنا رازی نهفته است که او را به یکی از بامهارت‌ترین قاتلین دنیا تبدیل می‌کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۳:۲۵

دیدن این فیلم توهین به شعور بشر نیست ، بلکه تجاوز عیان به شعور بشر هست . لوک بسونی که یه زمانی حرفه ای رو ساخت فکر کنم اخر عمری شیشه میکشه ، فیلم از اول تا اخرش مشکل داره که باقی دوستان اینجا بهش اشاره کردن . فیلم راجب پرستو های دستگاه اطلاعاتی میخواین ببین Red Sparrow رو ببینین که قابل هضم تره . تنها برنده این فیلم ساشا لوس هست که تونست زوری خودشو تو سینما جا کنه . 4 از 10 اونم فقط به خاطر خاطره خوشی که با لوک بسون داشتم . فیلم کاملا پوچه ولی اگر میخواین شیلنگ تخته انداختن یک مانکن رو ببینید خوب چیزی بدی نیست .

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۴۰۲ ۰۵:۰۳

کارگردان : ایرج ملکی .

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۳

فکر کنم لوک بسون فراموش کرد دهه هشتاد سیستم عامل پیشرفته، ورد، پورت یو اس بی و اینترنت همگانی وجود نداشته چه برسه به این که یه دختر فاحشه تو یه خونه درب و داغون بخواد از اینترنت همگانی استفاده کنه و برای نیروی دریایی فرم پر کنه ???? لوک بسون جان بیا پایین فیلمنامه رو برای دهه هشتاد و نود میلادی نوشتی فضای درون این فیلم کجاش مال دهه هشتاد و نود فیلمه؟؟؟؟ چیزی که از آمریکا و شوروی و سی آی ای و کا گ ب در این فیلم دیدم کلیشه رایج و محض بود تنها روی داستان کار شده بود که متفاوت باشه مثل بقیه فیلم های اینچنینی با پیروزی طرف آمریکایی به پایان نرسه که با ایرادات این فیلم همونم چیز خاصی به حساب نمیاد.... ساشا لوس بازیگر نقش اصلی فیلم هم که افتضاح و داغون بود.... نمره ی من به این فیلم 6 از 10.

نمایش اسپویل
۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰

خداییش اونایی که میگن خیلی بد بود یکم تند دارن میرن. این فیلم اکشن مشابه فیلم های اکشنیه که این چند سال ساخته شده و با استقبال هم مواجه شده...فیلم هایی مثل رد اسپارو و اتومیک بلاند و یا حتی جان ویک...صحنه های مبارزه تک نفره بازیگر نقش اول این فیلم چیزی از جان ویک کم نداره. یا فیلم از نظر روایی چیزی از اتومیک بلاند کم نداره. نمی گم اون فیلم ها عالی بودن ولی در حد اکشن دو ساعته سرگرم کننده بودن...در ضمن بازیگر نقش اول این فیلم خیلی خوبه...فیلم اشکالات هم داره و سوتی هایی هم میده مثل ماشین های مدرن و لپ تاپ تو اون زمان ولی خب دیدنش تو عصر جمعه خالی از لطف نبود :)))))

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۷

از دید روانشناسی، فیلم داره مفاهیم فمنیستی رو دنبال میکنه البته نه به صورت رادیکال. فیلم مورد علاقه ی اون قشری از مردم قرار میگیره که به دلایل مختلف که انتخاب خودشون نبوده تو زندگیشون بنا به جغرافیاشون زجر کشیدن واسه همین مورد استقبال همه نیست از نظر سینمایی هم ضعیف ساخته شده. و صحنه های اکشن به شدت فانتزی دیده میشه. بازیگر نقش اول فیلم هم اگر نگیم خشک ترین بلکه جز خشک ترین و بی روح ترین بازیگرا بود و به ضعف فیلم اضافه کرد

نمایش اسپویل
بیشتر