دانلود فیلم Cold Pursuit 2019 (تعقیب سرد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Cold Pursuit 2019

تعقیب سرد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۶

    اضافه شدن انکود جدید

    DON

فارسی

English

راننده‌ای به دنبال انتقام از دلال مواد مخدری است که فکر می‌کند پسرش را کشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۰۲:۰۴

فیلم شروع بدی نداره ولی حفره های برخی از سکانس هاش و عدم بسط دادن کاراکتر اصلی که برای دقایق زیادی از جریان اصلی فیلم خارج میشه در کوران درگیری دو گروه کارتل مواد مخدر و کمدی سیاهی که خوب از آب درنیومده ازش فیلمی یکبار مصرف میسازه.... سعی شده به سبک فیلم و سریال فارگو این اثر از آب در بیاد اما عدم کارایی و عدم دستاورد بخشی از المان های قصه این فیلمو از رسوندن به سطح اثری خوش ساخت چون فارگو ناکام میذاره.... برای مثال بخش اداره پلیس دنور و کاراکترهاش به هیچ عنوان خوب پرداخته نشدند و به راحتی میشه از قصه حذفشون کرد.... نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۴۰۰ ۰۳:۴۴

فکنم کارگردان کلا دو روز وقت داشته فیلمو بسازه. چی بود اخه این. آبروی هالیوودم میبرن با این فیلما.

نمایش اسپویل
۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۲۶

شدیدا نسبت به نسخه نروژی یعنی فیلم In Order of Disappearance 2014 پله ها جلوتره و با اینکه کارگردان هردو نسخه یک نفر هستش ولی مشخصه سازنده به چه بلوغ خوبی در روایت قصه ای که قبلا گفته رسیده و این قابل ستایش هستش که قصه قبلا گفته شده رو چجوری با لحنی به مراتب زیباتر دوباره بیان و روتوش کنی این نسخه رو شدیدا پیشنهاد میکنم با دیدن این نسخه و نادیده گرفتن نسخه نروژی چیزی از دست نمیدید و لحظات ناب و حتی خنده داری رو تجربه خواهید کرد و به دست خواهید اورد درضمن Liam Neeson به مراتب از بازیگر نسخه نروژی یعنی Stellan Skarsgård بهتر و زیباتر بازی کرده و نقش رو در اورده

نمایش اسپویل
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۰

اولش مثل سایر فیلمای انتقامی لیام نیسون شروع میشه و زیاد جالب نیست ولی بعدش داستانش شکل میگیره بهتر میشه. در ادامه یجورایی مثل نسخه ی ضعیفی از سریال فارگو بود. وسط یسری کشت و کشتار قرار میگیریم و میبینیم که اینا چچطور میمیرن.

نمایش اسپویل
۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱

يه فيلم ضعيف حتي واسه سرگرمي هم جالب نيست حيف ليام نيسون

نمایش اسپویل
بیشتر