دانلود فیلم Rosemary’s Baby 1968 (بچه رزماری) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Rosemary's Baby 1968

بچه رزماری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۲

    اضافه شدن انکود جدید

    HANDJOB

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۲۴

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo Criterion

فارسی

English

زوج جوانی به آپارتمان جدیدشان نقل مکان کرده اند. همسایه های آن ها رفتار عجیب و غریبی دارند و اتفاقات غیر عادی ای در اطراف آن ها رخ می دهد. بعد از مدتی زن خانواده به طرز مشکوکی باردار می شود و نسبت به سلامت فرزندش پارانویا پیدا می کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۴۰

اگه فیلم mother 2017 رو دیدین و دوست داشتین، اینم ببینید خوشتون میاد. از لحاظ محتوا و سبک و سیاق بسیار نزدیک به هم هستند.

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۵۰

چقدر فضاسازی فیلم عالیه خیلی خوبه پولانسکی

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۵۰

فیلم بسیار دیدنی و قابل تاملی ست و دیدنش رو بهتون توصیه میکنم .

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۱۱

فیلم را بعد از سال ها برای بار دوم دیدم و متحیرم که آن حس ترس در فیلم دوباره همراه من بود , با اینکه پایان داستان را میدانستم اما نگران رز و بچه اش میشدم ! و این چیزی نیست جز نبوغ و کاردرستی فیلمسازی چون پولانسکی . بسیاری از فیلم های وطنی را یک بار هم نمیتوان تا پایان تحمل کرد , چه رسد به دوباره دیدن و چه رسد به اینکه حس عجیب دلهره و ترس دوباره شما را فراگیرد . فضای آپارتمان , نور پردازی و موسیقی و البته بازی بازیگران همه و همه در ایجاد این ترس در بیننده موفق عمل میکنند . بسیار سخت است بیننده را با صدا ترساند به جای نشان دادن یک دست یا پای خونین . سراسر فیلم با ترس و دلهره ای فزاینده ای از سرنوشت رز همراه است که در جاهایی مانند باجه تلفن یا فرار از آسانسور به اوج میرسد . سکانس های دیگر فیلم شاید ما با درام و قصه همراه شویم اما آن ترس پنهانی از سرنوشت رز همراهمان است . از همان ابتدا و نشان دادن اتاق ها و فضای آپارتمان این فضای ترس بر فیلم حاکم میشود و تا پایان موفق عمل میکند . چندی پیش فیلم ماهی و گربه شهرام مکری را دیدم نمی دانم چرا بعد از دیدن دوباره این فیلم به یاد فیلم ماهی و گربه افتادم و نا خودآگاه قیاس کردم این دو فیلم را از نظر ایجاد وحشت در بیینده . قیاس مع الفارق است اما همراهی بیننده با بچه رز ماری کجا و با ماهی و گربه کجا . ایجاد ترس و کشش برای ادامه قصه این کجا و آن کجا . آنقدر تعریف از دوستان انتلکت نما در مورد فیلم مُکری شنیده بودم که به خودم شک کردم که چرا از ماهی و گربه لذت نبردم و خسته شدم در طول فیلم ..

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۰

به نظر شخصی من محله چینی ها، بیترمون، پیانیست و حتی مستاجر تو فیلم های پولانسکی آثار قوی تری نسبت به این فیلم هستن

نمایش اسپویل
بیشتر