دانلود فیلم The Ballad of Buster Scruggs 2018 (تصنیف باستر اسکراگز) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Ballad of Buster Scruggs 2018

تصنیف باستر اسکراگز

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۲۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

شش داستان مختلف که هر کدام با جنبه‌های مختلفی از زندگی در غرب وحشی را به تصویر می کشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۲:۴۹

اسم این فیلم نبود چنتا داستان کوتاه چپونده بودن تنگ هم، اینجوری خاله من هم فیلم سازه

نمایش اسپویل
۱۸ دی ۱۴۰۱ ۰۱:۵۷

این فیلم ضمن شکستن قواعد ژانر وسترن با دیدگاه نهیلیستی و فلسفی به تقابل خیر و شر و شوخی با جان انسان ها به طوری که نشون میده به موقعیت لحظه ای بنده و همینطور دستکاری در اکوسیستم و طبیعت برای ارضای طمع توسط انسان و فانی بودن دنیای زمینی میپردازه... در پارت سوم هم میبینیم چطوری در دنیای بی رحم ما (حالا در این فیلم در قالب وسترن و دنیای غرب وحشی) مادیات بر انسانیت تاثیر میذاره... منتها به نظرم کلاف فیلم در پارت آخر بسیار پیچیده شد و پایانی گنگ با گره کور داشت و به نظرم این فیلم میتونست پایان مفهومی ساده تری داشته باشه... نمره ی من به این فیلم 7.8 از 10.

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۹

برخی از فیلمها را وقتی می بینیم احساس می کنیم چیزی در پشت آنهاست که از جنس مهارت نیست بلکه از جنس نبوغ و خلاقیت کمیاب است . به نظرم این یکی از این فیلمهاست .

نمایش اسپویل
۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲

فیلم خوبی بود در کل ، دنبال یک شاهکار یا اثر خیلی خفنی نباشید ولی به شدت تاثیر گزار و سرگرم کننده و تا حدودی آموزشی بود . فکر میکنم نقطه قوت هم داستان یکی به آخر مونده " آرتور نمیدانست به اقای نپ چه بگوید " بود . البته داستان اول و طلا هم خوب بودن . ( نظر شخصی )

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۵۷

با اینکه قبلا توی کامنت ها خونده بودم که فیلم ضعیفیه ولی الان که دیدم رفت جزو فیلم های محبوبم. واقعا دیدنش لذت بخش بود. تا حالا شده فیلمی ببینید که براتون قصه تعریف کنه؟:)

نمایش اسپویل
بیشتر