دانلود فیلم The Mule 2018 (قاچاقچی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Mule 2018

قاچاقچی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K Tigole

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    MGs, CRiSC

فارسی

English

داستان یک کهنه سرباز 90 ساله ی جنگ جهانی دوم که در حال جابجایی مقداری کوکایین به ارزش 3 میلیون دلار در میشیگان برای یک کارتل مواد مخدر مکزیکی، دستگیر می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۰۰

اگه بخوایم با آثار قوی کلینت ایستوود مقایسه کنیم مسلما در سطح اونا نیست ولی این فیلم دست کم برای یکبار دیدن بد نیست... این اثر نه به صورت دقیق بلکه ایدشو از زندگی لئو شارپ کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که برای کارتل سینالوآ کوکائین حمل میکرد الهام گرفته ، به نظر من اصلا خسته کننده نبود اما فیلمنامه ایراداتی داره... شخصیت پردازی کاراکترها تعریفی نداره مخصوصا کاراکتر مامور ویژه کالین ، ایراد بعدی زمانیه که از سال 2005 به 2018 میریم اصلا نمیفهمیم چطور شد ارلی که سال 2005 بهترین بود تو کار پرورش گل و گیاه یهو ورشکست شد که البته با لعنتی که به اینترنت فرستاد میشه حدس زد جا موندن از تکنولوژی در این اتفاق تاثیر داشته ولی باز به دلیل عدم پرداخت باورپذیر نیست... اون عضو کارتل که کارو به ارل پیشنهاد داد محل زندگی ارل و خونوادشو میدونست پس چطور شد که بعد از تحویل ندادن محموله نتونستن پیداش کنند و تو خیابونها دنبالش میگشتن؟؟؟ و چندین مورد ایرادات دیگه ، اما با همه این تفاسیر میشه از این فیلم به عنوان به عنوان اثری متوسط یاد کرد... نمره ی من به این فیلم 7.5 از 10.

نمایش اسپویل
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۴۶

دقیق و حساب شده یه فیلم خوب از ایستوود

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۵:۱۴

عجب فیلمی . جیگرم حال اومد از این همه هنر بازیگری تو این سن. در طول فیلم همه جور حس رو به بیننده القا میکنه مخصوصا دوستاران فرهنگ امریکایی .نکته جالب فیلم اینه که بر اساس داستان واقعی هست و حس عالی میده به ادم. لطفا تو قست خلاصه داستان تغییر ایجاد کنید چون کاملا انتهای فیلم رو مشخص کرده.

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۵۴

درام خوبی هست از تماشای فیلم لذت بردم.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵

واقعا فیلم ضعیفی بود .به کیفیت فیلم های ایرانی بود . دوستان صرفا به حضور ی اسطوره پیشنهاد دیدن فیلم رو میدن فک کنم

نمایش اسپویل
بیشتر