دانلود فیلم Eighth Grade 2018 (کلاس هشتم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Eighth Grade 2018

کلاس هشتم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۵۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    Chotab

فارسی

English

داستان دختر نوجوانی که در تلاش است تا از آخرین هفته سال هشتم فاجعه‌بار خود به بهترین شکل پایان رسانده و سال های دبیرستان خود را آغاز کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۲۰

بنظر من خوب نبود و اصلا جذبم نکرد .

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰:۱۰

آقا چجوری میگین فیلم تینیجریه؟ فیلم در مورد یه نوجوون هست ولی اصلا تینجری و چرت نیست و این دغدغه ها رو خیلیا تا بعد دوران نوجوونی هم ممکنه داشته باشن یا هم اینکه قبلا داشتن و میتونن خیلی باهاش ارتباط برقرار کنن. و اینکه برای درک کردن و بهتر فهمیدن دنیای نوجوون ها هم خیلی خوبه. در کل قشنگ بود و من لذت بردم. مخصوصا اینکه شخصیت پردازی شخصیت اصلی هم خیلی عالی بود. ۷/۱۰

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴

فیلم برای دخترای تین ایج ساخته شده که حداقل یبار ببینن و نه بیشتر و یکم با فکر ، رابطه رو شروع کنن چرت پسرا که اصلن نبینن کلا دختر هم نبینن :)) اصلا چیز مهمی نبود و من به اشتباه که یکی از کامنت ها (که فکر میکردم خوبه) پیشنهاد داده بود دیده بشه دیدم و الان در حد بوندسلیگا پشیمونم هرکاری هم میکنم یادم بره که این فیلم رو چررررررا من دیدم یادم نمیره متاسفانه :))

نمایش اسپویل
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ۰۸:۱۳

از این فیلم میشه برداشت های زیادی کرد. ولی خب ... راستش من هیچی برداشت نکردم ک هیچ حوصلمم سر رف از دیدنش (شاید چون زندگیه شاد و بی غم و غصه ای دارم برا فیلم بی معنی ای بود)

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴

چقدر خوب این فیلم احساسات و هیجانات و کلا درون یک فرد رو به نمایش گذاشته. حتما ببیند.

نمایش اسپویل
بیشتر