دانلود فیلم The Spy Gone North 2018 (جاسوس شمال رفته) با زیرنویس فارسی

The Spy Gone North 2018

جاسوس شمال رفته

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    720p BluRay AdiT

فارسی

English

در اواسط دهه ۱۹۹۰ یک افسر سابق نظامی توسط سرویس اطلاعاتی کره جنوبی به عنوان جاسوس استخدام میشود و با نفوذ بین مقامات عالی رتبه کرهٔ شمالی به دنبال جمع آوری اطلاعات حساس در مورد برنامه هسته ای کرهٔ شمالی هست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۱:۵۴

یک تریلر جاسوسی فوق العاده با بازی های بی نظیر!!! این فیلم نه تنها به طرز خیره کننده ای مخاطب رو به درون سیستم مخوف و تاریک کره شمالی میبره و تاحدودی زندگی زیر سایه حکومت استبدادی این کشور رو به مخاطب نشون میده بلکه فساد و بی اخلاقی مسئولان و مقامات عالی رتبه ملی و امنیتی کره جنوبی در دهه نود و پیش از تحولات بنیادین این کشور رو به تصویر میکشه... در جایی از فیلم دیالوگی بین جاسوس جنوبی (پارک سوک یانگ) و مافوقش رد و بدل میشه : حزبی که تو طرفدارشی همیشه به یه دشمن نیاز داره و شما از اون دشمن استفاده میکنید تا مردم رو بترسونید چون میخواید قدرتتون رو حفظ کنید! دژاووی تمام عیار ما ایرانیها و آینه تمام نمای پشت پرده سیاست کشورهاست ، دشمن هایی که سر بزنگاه بر سر منافع دوست میشن و به راحتی حاضرن مردمشونو قربانی کنند!!! برخی دقایق ریتم فیلم کند میشه ولی در مجموع فیلم بی همتاییه... نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳

حتما ببینید

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۲

خیلی فیلم تاریخی و قشنگی بود

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۱۴

سینمای کره مثل یه جواهر تراش نخورده است یه ذره تبلیغاتش بیشتر باشه تو دنیا مدعی میشه واقعا فیلم بی نظیری بود و حیف که 3 سال بعده عرضه دیدم

نمایش اسپویل