دانلود فیلم 1987: When the Day Comes 2017 (۱۹۸۷: وقتی که آن روز فرا برسد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

1987: When the Day Comes 2017

۱۹۸۷: وقتی که آن روز فرا برسد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۲۸

    اضافه شدن انکود جدید

    VXT x265

فارسی

English

در سال 1987، کره تحت حکومتی نظامی قرار داد. در این میان بازجویی غیرقانونی و مرگ یک دانشجو سبب می‌شود که شهروندان برای یافتن حقیقت، مبارزه و حق طبیعی خود را طلب کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۱۹

آدم وقتی این فیلم رو میبینه حس هم ذات پنداری بهش دست میده هرچند شرایط ما بسیار بدتر از اون دوران کره جنوبی بود و زندان بان ها یا دادستان ها فاسد نبودند!!! ایدئولوژی حکومت وقت کره جنوبی که ضدکمونیست بودند درست بوده ولی خوب با خشونت و شکنجه و سرکوب آزادی بیان و سرپوش حقیقت شکل حکومت رو به صورت دیکتاتوری دراوورد و بدتر از اون قصد داشت مثل ترکیه و یا سوریه امروزی به صورت جمهوری دائم در بیاد که به مانند سلطنت مطلقه گونه ای دیگر از حکومت استبدادی و خودکامگیست!!! در مورد کیفیت فیلم هم میتونم بگم در سطح بسیار خوب بود ولی ای کاش موسیقی متن قویتری داشت و در بخشی از فیلم تنش ها نمیخوابید و ضرباهنگ فیلم افت نمیکرد در واقع از تمام پتانسیل ها استفاده نشده ولی خوب تن به سانتی مانتال هم نداده... نمره ی من به این فیلم 8.2 از 10.

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴

وقتی نخوان بفهمن هرکاری کنی نمیفهمن حتی بیشتر تو جهلشون فرو میرن

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۱

لعنت بر فرقه تبهکار

نمایش اسپویل
۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۳۵

فوق العاده بد. شباهت بسیار زیادی به ماجرای این روزهای ما در ایران داره .

نمایش اسپویل
۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵

واااااااااای که این فیلم دقیقا ماجرای این روزهای ماست، بنظر من این اعتراضات گسترده در ایران یک جنبش عظیم آزادیه و ما امروز در آغاز اون هستیم و هر روز قوی تر میشه، موج بی پایانی از بیداری شروع شده و مردم حاضر نیستن به روزهای قبل از این بیداری برگردن و دیدن این فیلم و فیلم دیگه ای از کره که وقایع سال 1970 در حکومت کمونیستی رو نشون میده «the man who standing next» ، سیر تحول، بیداری و انقلاب مردم کره برای رسیدن به دموکراسی رو بیان میکنه✌️دیدن هر دوتا فیلم رو توصیه میکنم، عالی و روشنگر هستن

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۲

لطفاً داده غلط به مخاطب ندین، کدوم حکومت کمونیستی؟ دانشجوی به قتل رسیده چپ گرا بوده و توسط سازمان اطلاعات و امنیت ضد کمونیست به قتل رسیده! در ادامه فیلم هم شاهد اتحاد سندیکاهای کارگری و دانشجویی هستیم. اگه از فیلم متوجه همچین چیزی نشدین لطفا تاریخ این دوره رو یک بار بخونین.

نمایش اسپویل
بیشتر