دانلود فیلم Papillon 2017 (پاپیون) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Papillon 2017

پاپیون

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۱۵

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, BeiTai, d3g

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۴۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

داستان مجرمی به نام هنری چارلی که جرم خود را قبول ندارد و به همراه دوستش لوئیس دگا که به تازگی به جرم جعل اسناد به زندان افتاده، به دنبال فرار از زندان فرانسه می باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۱

خيلي فيلم خوش ساختيه، فيلمبرداري بي نظير، لوكيشن ها جذاب، ريتم فيلم خيلي خوب حفظ شده

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۲۶

بازیگری‌های خوب نسخه 1973 عالی است و از طرفی سکانس‌های عمیق و تأثیرگذار نیز زیاد دارد. در ضمن نسخه قدیمی یک فیلم کلاسیک با کلاس آموزشی برای علاقه‌مندان عملی سینما هم هست. اما واقعیت این است که شاید دیدن نسخه قدیمی برای اکثر بینندگان امروزی خسته‌کننده به نظر بیاید. اگر تعصب را کنار بگذاریم این نسخه 2017 هم بسیار خوب ساخته شده است. حتماً آن را ببینید.

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۲:۱۳

اگه کسی به جای اینکه اول بره پاپیون اصلی و واقعی رو ببینه اول بیاد این فیلم رو ببینه یعنی بزرگترین خیانت رو در حق خودش کرده !!! داستین هافمن بزرگ و استیو مک کوئین دوست داشتنی کجا رامی مالک و چارلی هونام کجا !!!!

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۰۱

به عنوان یه بازسازی از نسخه کلاسیک پاپیون و در مقایسه با اون، فیلم ضعیفی هست. ولی تنها بخوایم به این فیلم نگاه کنیم فیلم بدی نیست. صددرصد Papillon 1973 یه چیز دیگه است.

نمایش اسپویل
۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۵۳

سخته که بتوان هونام و مالک را جایگزین مک کوئین و هافمن در نسخه کلاسیک کرد. سخته که بتوان شاهکار مک کوئین در سکانس های سلول انفرادی و البته دقایق پایانی فیلم در کنار داستین هافمن را فراموش کرد و به تماشای نسخه جدید نشست که هیچ حرف جدیدی برای گفتن ندارد و ساخته شدنش از بی اهمیت ترین تصمیمات سالهای اخیر هالیوود بوده است!

نمایش اسپویل
بیشتر