دانلود فیلم To All the Boys I’ve Loved Before 2018 (برای تمامی پسرهایی که دوستشان داشتم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

To All the Boys I've Loved Before 2018

برای تمامی پسرهایی که دوستشان داشتم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۳۰

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

نامه های مخفی عاشقانه دختر نوجوانی لو می رود و زندگی عاشقانه او به خطر می افتد..

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۴:۲۵

نمیدونم دوستان چرا تو فیلم دنبال زیربغل مار میگردن یا ایرادهای بنی اسرائیلی میگیرن. این فیلم سبکش کمدی رمانتیک تینیجر هست و نمیشه از این ژانر از یک حدی بیشتر توقع داشت. در ژانر خودش میتونم بگم درسته که از بازیگر فیلیپینی استفاده کردن اما این ایرادات در این ژانر نمیشه خیلی به چشم بیاد به نظرم. اتفاقا بازیگر دختر و پسر جفتشون کیوت بودن و به اصطلاح chemistry داشتن. set up و نوع فیلم برداری و نورپردازی هم بعضی جاها زیبا و چشم نواز بود و در نظر بگیرید که این فیلم low budget هست و با بودجه کمی ساخته شده. من شخصا زیاد با فیلم های کلیشه حال نمیکنم اما این فیلم حال خوبی بهم داد و باهاش حال کردم. قطعا ارزش زمان و یک بار دیدن رو داشت.

نمایش اسپویل
۳ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۵۵

انتخاب بازیگرا برا بعضی از کاراکتر ها بد بود برا مثال خواهر بزرگتر لارا بنظر مادرش میومد :/

نمایش اسپویل
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۰۱

5/10 بنظرم فیلم خوبی نیست . اسم فیلم "برای تمامی پسرهایی که دوستشان داشتم" رو بذارید کنار عبارت " نامه ها درز پیدا کردند" که رو خود پوستر فیلم هست، میبینید که یک حدس هایی تو ذهنتون داره ساخته میشه. دقیقه همون فکرتون نظریه کل فیلمه نه بیشتر نه کمتر بعلاوه کش و قوس های عشقی فوق تکراری و بی خلاقیتی فیلم های تینیجری قبلی ای که دیدید اونم با رده سنی TV-14 که دست کارگردان و نویسنده همه جوره بستست! بهرحال بازم دوستانی که از فیلم با فضاهای عشقی،دوست دختر-پسری، دبیرستانی و کش و قوس های تینیجی حال میکنن ببینن و اسه صرفا سرگرمی گذرا بد نیست. + اینم در نظر بگیرید که تماشاگران و منتقدین متحدا نمره خوبی به این فیلم دادن شاید این همه آدم یک چی دیدن توش که من درمانده از فهمش بودم! + قسمت دومش هم در دست ساخت برای انتشار در سال 2019 هست!

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۵۶

واقعا ارزش یک بار دیدن و داشت ، دوسش داشتم

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۵۷

چون بازیگرش آسیاییه بده ؟!

نمایش اسپویل
بیشتر