دانلود فیلم Basic Instinct 1992 (غریزه اصلی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Basic Instinct 1992

غریزه اصلی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۰

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۳:۵۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین به روز رسانی شد

فارسی

English

یک کارگاه پلیس خشن و از کار معلق شده, پرونده قتل بی رحمانه ی را دنبال می کند که در آن پای زنی سلطه گر و اغواگر دیده می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۶

لازم شد تا نظر بدهم اولا فیلم 32 سال پیش ساخته شده است ! کیفیت فیلمبرداری شگفت انگیز است ! اما بازی حیرت انگیز Sharon Stone و لحن حرف زدن استنتاجی اش واقعا حیرت انگیز است . بعضی وقت ها تو مراسم اسکار و فیلم ها می بینی یک شخصیت مسنی حضور دارد و همه به او احترام می گذارند و به عنوان یک جوان تعجب می کنی شخصا بار ها بازی Michael Douglas را دیدم و متوجه این بازیگر نبودم ولی وقتی این فیلم را دیدم واقعا تحت تاثیر بازی وی قرار گرفتم . خیلی توصیه می کنم بگردید و فیلم های دهه 90 میلادی را ببینید واقعا سطح و سناریو فیلم ها در اون زمان خیلی بالا بوده حتی فیلم های اکشن و ژانر پلیسی ان بسیار سطح بالا است . از طرف دیگر وقتی سطح زندگی مردم امریکا را در اون زمان می بینی خیلی چیز ها یاد می گیرید و واقعا برای شما خیلی مسائل را روشن می کند . ممکن است یک سطح مرفه را امروز ببینید و بگید خوب امریکاست ولی وقتی در یک فیلم دهه نودی این را ببینید متوجه می شوید که برخی مسائل اتفاقی نیست . همه چیز از طرز نگاه شما به مسائل شروع می شود.

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۳۷

امتیاز من 9 از 10 هست نه به علت صحنه های جنسی و نه به علت صرف وجود زیبا رویی مثل شارون استون بلکه به علت فضا سازی منحصر به فردی که شما دیگر در فیلم های حداقل یک دهه گذشته نمیبینید . سینما از طریق صدا و تصویر موقعیت و جوی برای مخاطب خلق میکنه که بدون اینکه مخاطب بخواد در توجه به فیلم عمیق بشه اونرو با خودش به دنیای خلق شدش میبره . موزیک متن فیلم بسیار عالی جو راز و رمز گونه ، معمایی و هیجان رو ایجاد میکنه . صورتها برای ادای نقششون میمیک دارن شما الان کدوم بازیگر رو میبینید به اینصورت که شارون استون با میمک صورتش نقش یک زن شهوتران شیطان صفت رو القاء میکنه دست به بازی بزنه . کجا تیکه کلام هایی رو میبینید که معماگونه و رمزی بیان باشن ، همچی خشک و مصنوعی شده . بازگیرا دیگه دل به بازی نمیدن . کارگردان این فیلم در مورد از دست رفتن جاذبه جنسی فیلم در سینما حال حاضر صحبت کرده ، بعضی ها سخنش رو به سخره گرفتن ولی حرف درستی میزنه . انقدر از صحنه جنسی به وفور بهره برده شده که امری کم ارزش و بی روح شده . شاید سالها دهه 90 نشون دادن این صحنه های جنجال برانگیز بوده ولی الان که بعضی فیلم ها از پورن بهتر ساخته میشن . در این فیلم صحنه جنسی به عنوان ابزاری برای تاریک نمایی ، رازگونگی و الغاء نوعی از حس گناه و شیطنت راز الود استفاده میشه که شما تا اخر فیلم بین اینکه کدامیک از زنها قاتل اصلی هستن دو به شک میمونید . به نظرم من که فیلم خوبی و با ضرافتی هست هر چند که سکانس پایانیش کمی غیر عقلانی هست ولی خوب انقدر خوب ساخته شده اون یک مورد رو میشه قلم گرفت .

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۴۷

الان این ورژن 4k همونیه که دارای صحنه های اضافی و اصلاح شدست ؟

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸

سوال منم هست

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۵۶

فیلم رو که دیدم احساس کردم که چرا بعضی جاهاش رو نتونستم بهم وصل کنم؟ چی شدش؟ یعنی من نفهمیدم؟ بعد اینجا اومدم دیدم مشکل از من نبوده خدا رو شکر.

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۰۲

غریزه اصلی شهرتش رو تا حد زیادی مدیون زیبایی های شارون استون هست و حقا که زیباست 7 ستاره از 10 ستاره برای شارون استون در سال 1992. :)) فیلم تنها موسیقی خوبی داره اکشنش تعریفی نداره بازی ها هم متوسط و در آخر هم فیلمنامه بده.

نمایش اسپویل
بیشتر